Televisie 55", budget 1000 - 1500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:10
Bijna 2 jaar geleden heb ik zelf een nieuwe televisie gekocht, de pricewatch: LG OLED55C8PLA Zwart en nog steeds ontzettend tevreden over. Destijds gekocht op advies en met behulp van OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic.

We zijn nu inmiddels 2 jaar verder en mijn ouders willen ook graag hun TV vervangen. Inmiddels zijn er nieuwe modellen en ik vroeg mij af of in de prijs categorie 1.000 - 1.500 euro de LG CX 55" of 65" (pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart of pricewatch: LG OLED65CX6LA Zwart) het model momenteel is of zijn er betere TV's te vinden in die prijs categorie?

Zie namelijk de pricewatch: LG OLED55C9PLA Zwart en pricewatch: LG C1 55" Zwart ook nog redelijk wat voorbij komen in de topics. De prijzen liggen allemaal niet heel ver uit elkaar, al is de CX wel echt een stuk goedkoper..

Alvast bedankt

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:44
De C1 is enkel op een aantal onderdelen (lees: detail niveau) beter dan de CX. Dit is alleen interessant voor de purist.

De LG CX biedt momenteel het meeste bang for the buck.

De LG GX wordt geleverd met een speciale muurbeugel en geniet de voorkeur wanneer je de tv strak tegen de muur wilt hangen.

De Sony A8 geniet de voorkeur wanneer je enkel gebruik wilt maken van de interne speakers en veel naar sport kijkt, door de uitstekende motion handling.

[ Voor 5% gewijzigd door Freshouttheoven op 26-04-2021 20:11 ]