Mijn vraag
ik wil op de pc met een core2quad windows 10 installeren maar hij pakt nooit de usb. hij ziet hem wel maar geeft ALTIJD aan geen bootable device. ook heb ik een HDD op de andere computer geinstalleerd met windows 10 en die erin gedaan. ook nu blijft hij zeggen NO BOOT DEVICE
Relevante software en hardware die ik gebruik
Core 2 Quad Q8200
4GB DDR2
1000GB HDD
MS7502 v1.2
400Watt Coolermaster voeding
een of andere AMD Sapphire GPU. geen idee welk type.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
BIOS naar AHCI / IDE zetten om zo een boot te krijgen.
USB op MBR en GPT ingesteld gehad voor de setup.
Simpelweg krijg ik op de pc met een MSI MS7502 v1.2 GEEN boot. niet via USB op AHCI of IDE. Ook niet met MBR / GPT.
Ook niet met een vooraf geinstalleerde hdd met windows erop. Ook dan blijft hij zeggen NO BOOT DEVICE FOUND.
--Er stond een 'werkende' Windows Vista op de HDD. Die heb ik tijdens het her-installeren in de andere PC geformateerd. Dus de PC werkt wel.--
ik wil op de pc met een core2quad windows 10 installeren maar hij pakt nooit de usb. hij ziet hem wel maar geeft ALTIJD aan geen bootable device. ook heb ik een HDD op de andere computer geinstalleerd met windows 10 en die erin gedaan. ook nu blijft hij zeggen NO BOOT DEVICE
Relevante software en hardware die ik gebruik
Core 2 Quad Q8200
4GB DDR2
1000GB HDD
MS7502 v1.2
400Watt Coolermaster voeding
een of andere AMD Sapphire GPU. geen idee welk type.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
BIOS naar AHCI / IDE zetten om zo een boot te krijgen.
USB op MBR en GPT ingesteld gehad voor de setup.
Simpelweg krijg ik op de pc met een MSI MS7502 v1.2 GEEN boot. niet via USB op AHCI of IDE. Ook niet met MBR / GPT.
Ook niet met een vooraf geinstalleerde hdd met windows erop. Ook dan blijft hij zeggen NO BOOT DEVICE FOUND.
--Er stond een 'werkende' Windows Vista op de HDD. Die heb ik tijdens het her-installeren in de andere PC geformateerd. Dus de PC werkt wel.--
[ Voor 8% gewijzigd door Kerstboompje op 26-04-2021 16:42 ]