Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonyvd
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-04-2021
Hi, ik zoek een oplossing voor een iTunes tegoed bon die in Nederland gekocht is te gebruiken in België.
Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn vader die in België woont en een Belgisch Apple ID heeft. Ik zelf woon ook in België maar in een grensplaats en dacht er niet bij na toen ik die kaart kocht in de Nederlandse supermarkt.
Bedoeling is dat hij een premium membership voor 1 jaar kan aankopen in de officiele Geocaching app.

Ik heb een NL Apple ID aangemaakt met een eigen mailadres.
Hij kan daar op inloggen, het membership aankopen, nadien opnieuw op zijn eigen account inloggen en zo de app volledig gebruiken?
Hoeft dan niet meer naar die NL Aplle ID om te kijken?

Het is in geen geval de bedoeling muziek of films te gaan aankopen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:01
Nouja, de app zal de eerste poging tot controleren weer vinden dat je niets gekocht hebt.
Verkoop de tegoedkaart aan een hollander en koop een belgische.

Kun je het abbonnement niet cadeau geven? Volgens mij kan dat tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33
Antonyvd schreef op maandag 26 april 2021 @ 12:02:
Hi, ik zoek een oplossing voor een iTunes tegoed bon die in Nederland gekocht is te gebruiken in België.
Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn vader die in België woont en een Belgisch Apple ID heeft. Ik zelf woon ook in België maar in een grensplaats en dacht er niet bij na toen ik die kaart kocht in de Nederlandse supermarkt.
Bedoeling is dat hij een premium membership voor 1 jaar kan aankopen in de officiele Geocaching app.

Ik heb een NL Apple ID aangemaakt met een eigen mailadres.
Hij kan daar op inloggen, het membership aankopen, nadien opnieuw op zijn eigen account inloggen en zo de app volledig gebruiken?
Hoeft dan niet meer naar die NL Aplle ID om te kijken?

Het is in geen geval de bedoeling muziek of films te gaan aankopen.

Alvast bedankt!
Ja, dit kan. Alleen bij updates van de app zal je opnieuw met het Nederlandse Apple ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Je kan met gezinsdeling in je iCloud het ene account gezinslid en/of gezinshoofd maken zo hoef je niet tussen het account te switchen maar deel je de aankoop eigenlijk met het hele gezin.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!