Hi, ik zoek een oplossing voor een iTunes tegoed bon die in Nederland gekocht is te gebruiken in België.
Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn vader die in België woont en een Belgisch Apple ID heeft. Ik zelf woon ook in België maar in een grensplaats en dacht er niet bij na toen ik die kaart kocht in de Nederlandse supermarkt.
Bedoeling is dat hij een premium membership voor 1 jaar kan aankopen in de officiele Geocaching app.
Ik heb een NL Apple ID aangemaakt met een eigen mailadres.
Hij kan daar op inloggen, het membership aankopen, nadien opnieuw op zijn eigen account inloggen en zo de app volledig gebruiken?
Hoeft dan niet meer naar die NL Aplle ID om te kijken?
Het is in geen geval de bedoeling muziek of films te gaan aankopen.
Alvast bedankt!
Ik heb deze cadeau gedaan aan mijn vader die in België woont en een Belgisch Apple ID heeft. Ik zelf woon ook in België maar in een grensplaats en dacht er niet bij na toen ik die kaart kocht in de Nederlandse supermarkt.
Bedoeling is dat hij een premium membership voor 1 jaar kan aankopen in de officiele Geocaching app.
Ik heb een NL Apple ID aangemaakt met een eigen mailadres.
Hij kan daar op inloggen, het membership aankopen, nadien opnieuw op zijn eigen account inloggen en zo de app volledig gebruiken?
Hoeft dan niet meer naar die NL Aplle ID om te kijken?
Het is in geen geval de bedoeling muziek of films te gaan aankopen.
Alvast bedankt!