Wat is momenteel de beste p4 cooler ?
Een Swiftech MC462-P4 met een Delta AFB-80HP fan is eigenlijk wel één van de beste luchtkoelers voor die cpu.
Die-hard Brexiteer
De beste he, hmmm...
Vloeibare stikstofkoeling is wel koud
Waterkoeling is natuurlijk een stuk haalbaarder
Vloeibare stikstofkoeling is wel koud
Waterkoeling is natuurlijk een stuk haalbaarder
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
De Intel Xeon koeler is het best, maar die is helaas niet los te koop.
Maar als je een retail (boxed) P4 koopt zit er standaard een zeer goede koeler bij, met een groot aluminium koelblok.
Maar als je een retail (boxed) P4 koopt zit er standaard een zeer goede koeler bij, met een groot aluminium koelblok.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Er zit standaard een goede koeler bij. Maar inderdaad zo'n swiftech is gewoon het beste wat er te krijgen is op gebied van luchkoeling.
Geen inspiratie
ditkeer blijf ik aardig tegen een nieuwbie :P: check virtual hideout enz. enz. voor reviews over koelers en cpu's enz. en read da faq. Ik dank u vriendelijk
Verwijderd
laat ik eens iets heel dom gaan zeggen, als je nou al een waterkoeling systeem heb aangelegt en daar vloeibare stikstof in rondlaat lopen ipv water... of samen met water? wat zou er gebeuren?
mischien heel simpel gedacht.. maar ok
vloeibare stikstof moet zijn druk kwijt kunnen, want als het warm word (of koud) zet het uit, en dan kan je wel dag zeggen tegen je slangen/pomp/koelblok/radiator/resevoir

als je "een kannetje stikstof" bij zou vullen dan zou het water bevriezen en de stikstof heel snel overgaan in gas omdat water zoveel hitte op kan nemen>> boem.Op donderdag 16 augustus 2001 19:12 schreef CookY het volgende:
laat ik eens iets heel dom gaan zeggen, als je nou al een waterkoeling systeem heb aangelegt en daar vloeibare stikstof in rondlaat lopen ipv water... of samen met water? wat zou er gebeuren?
zoiets denk ik. Maar volgens mij heb jij verder ook alleen maar het woord stikstof -70 graden gehoord. het is echt een 100% ander systeem.
Pagina: 1