Verwijderd

Topicstarter
Wat is momenteel de beste p4 cooler ?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Een Swiftech MC462-P4 met een Delta AFB-80HP fan is eigenlijk wel één van de beste luchtkoelers voor die cpu.

Die-hard Brexiteer

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
zalman cnps 5000+

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:19

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

De beste he, hmmm...

Vloeibare stikstofkoeling is wel koud :)

Waterkoeling is natuurlijk een stuk haalbaarder

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

De Intel Xeon koeler is het best, maar die is helaas niet los te koop.

Maar als je een retail (boxed) P4 koopt zit er standaard een zeer goede koeler bij, met een groot aluminium koelblok.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Er zit standaard een goede koeler bij. Maar inderdaad zo'n swiftech is gewoon het beste wat er te krijgen is op gebied van luchkoeling.

Geen inspiratie

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ditkeer blijf ik aardig tegen een nieuwbie :P: check virtual hideout enz. enz. voor reviews over koelers en cpu's enz. en read da faq. Ik dank u vriendelijk

iStockphoto

Verwijderd

laat ik eens iets heel dom gaan zeggen, als je nou al een waterkoeling systeem heb aangelegt en daar vloeibare stikstof in rondlaat lopen ipv water... of samen met water? wat zou er gebeuren?

mischien heel simpel gedacht.. maar ok }:O

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

vloeibare stikstof moet zijn druk kwijt kunnen, want als het warm word (of koud) zet het uit, en dan kan je wel dag zeggen tegen je slangen/pomp/koelblok/radiator/resevoir Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.org/basesmilies/asthanos.gif

iStockphoto

• roedie
  • Laatst online: 28-08 14:03
Op donderdag 16 augustus 2001 19:12 schreef CookY het volgende:
laat ik eens iets heel dom gaan zeggen, als je nou al een waterkoeling systeem heb aangelegt en daar vloeibare stikstof in rondlaat lopen ipv water... of samen met water? wat zou er gebeuren?

mischien heel simpel gedacht.. maar ok }:O
als je "een kannetje stikstof" bij zou vullen dan zou het water bevriezen en de stikstof heel snel overgaan in gas omdat water zoveel hitte op kan nemen>> boem.

zoiets denk ik. Maar volgens mij heb jij verder ook alleen maar het woord stikstof -70 graden gehoord. het is echt een 100% ander systeem.

Verwijderd

als het niet zou kunnen uitzetten.. dan zou je pod dikkie een vette cooling hebbeb :7
Pagina: 1