hermanb<P><BR>
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Iemand die zich moet orienteren op de IT-arbeidsmarkt (zoals ik dus) heeft daar wel wat aan denk ik.
Waar moet ik vooral op letten bij het uitzoeken van een IT-bedrijf?
En hoe kom ik erachter of dat ook werkelijk klopt wat ze zeggen?
Hoe kan ik het beste advertenties interpreteren? Door al die termen zie ik "het bos" niet meer.
lullepot
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
ik zal er in het vervolg aan denken.
anders sta je natuurlijk best wel voor lul als je daar op reageerd.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
bedankt voor de tips, maar er moet toch meer zijn?
cheers
hc
hermanb<P><BR>
Verder ben ik bij de PZ (personeels zaken, voor de mensen onder ons die niet met afkortingen overweg kunnen onder ons)afdeling bekend als: helpdeskmedewerker. Mijn werkelijke baan is:
Eerste lijns helpdesk (het noteren van problemen van gebruikers van PC's en aanverwante spullen),
2e lijns helpdesk (het oplossen van kleine PC problemen (mijn printer doet het niet, nag nag, nag)
3e lijns helpdesk (hetzelfde als 2elijns maar dan met leuke problemen). Systeembeheerder (beetje met de servers kloten, ongeveer 25 stuks)
Netwerkbeherder (zorgen dat het netwerk blijft draaien, kloten met routeres, firewalls etc.)
IT consultant (zusterbedrijven info geven ovr wat ze willen hebben, moeten hebben om aan onze standaard te voldoen en zo)
Ik kan me dus de opmerking van je docent voorstellen, maar ik ben van mening dat het een hele domme opmerking is.
De meeste bedrijven zoeken iemand die al het bovenstaande doet, of in elk geval datgenen wat voor hun bedrijf van toepassing is, een systeembeheerder dus.
Voor meer info over deze support sets kijk hier:
http://www.proactive-sv.com.au/public2.htm
Marsman
(eigenaar Certificaat ITIL Essentials
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
Verwijderd
Is er behalve duuuuure opleidingen bij Dirksen nog een instituutje waar je weer iets wijzer kan worden??
thnx.
This space is for rent!
Verwijderd
Lees inderdaad dikke pillen en klungel en klooi steeds meer. Maar toch vind ik mezelf nog een echte greenie. Volgens anderen valt dat wel weer mee...maar ja..wat vinden bazen daar van he?
En na 3 jaar lid zijn hier, post je in een topic van 18 jaar oud?
Zal je baas waarderen, deze inzet & inzicht.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik zal t in mijn achterhoofd houden als Centric salesteam langskomt.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dit topic is gesloten.
![]()