B&b pv1 aansluiten op de on avr3310

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krochon
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 26-07-2021
Mijn vraag

Ik wil mijn b&w subwoofer mët tulp stekkers aansluiten op mijn denon avr 3310, maar weet niet op welke aansluiting?? Pre out geprobeerd, maar er gebeurt niks, de subwoofer werkt wel op andere apparatuur ????

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:07
Krochon schreef op zondag 25 april 2021 @ 16:13:
Ik wil mijn b&w subwoofer mët tulp stekkers aansluiten op mijn denon avr 3310, maar weet niet op welke aansluiting?? Pre out geprobeerd, maar er gebeurt niks..
Je hebt op de versterker ook ingesteld dat er nu een subwoofer aan die aansluiting hangt en er dus signaal naar toe gestuurd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Afbeeldingslocatie: https://www.hifitest.de/images/testbilder/big/denon-avr-3310dbp-2010-av-receiver-1204.jpg

De rij rode tulpaansluitingen boven de speaker aansluitingen bevatten twee zwart gemarkeerde aansluitingen. Het is een van beiden, in je boekje staat welke.

Verder idd je setup opnieuw draaien en aangeven dat je een sub hebt. Voor het inregelen zet je je sub crossover helemaal open en de gain halverwege. Daarna zorgen dat je een bron hebt met een 5.1 signaal en dan moet de sub het in principe doen. Vervolgens kun je spelen met een LFE instelling. Zet die op LFE + main en dan doet je sub altijd mee. Check verder batpigworld en er gaat een wereld voor je open :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)