Bezig met instellen Microsoft365 voor ons kleine organisatie.
We hebben een gedeeld postvak voor alle algemene post
daarnaast hebben de teamleden elk een eigen e-mailadres.
Elk teamlid moet in principe (mogelijk dat het later, als we groter zijn) in elke mailbox kunnen kijken of er mail staat dat gelijk afgehandeld moet worden. Lezen dus en verplaatsen. Niet beantwoorden uit naam vanxx
Zit te worstelen met verschil team en groep. Als ik allen lid maak van een groep MAIL, kan ik dat dan gebruiken om alle mailboxen van leden van MAIL toegankelijk te maken voor iedereen? Zodat zij in outlook de keuze "andere mailbox openen kunnen gebruiken?
...
Heb licenties MS365 Business Premium
Dus scherm ziet er anders uit dan op deze link
Heb gekeken in exchange beheer maar daar lees ik over gedeeld postvak. dat hoeft nu ook weer niet
Of is dat toch aan te raden?
Tips zijn welkom, zeer welkom.
...
We hebben een gedeeld postvak voor alle algemene post
daarnaast hebben de teamleden elk een eigen e-mailadres.
Elk teamlid moet in principe (mogelijk dat het later, als we groter zijn) in elke mailbox kunnen kijken of er mail staat dat gelijk afgehandeld moet worden. Lezen dus en verplaatsen. Niet beantwoorden uit naam vanxx
Zit te worstelen met verschil team en groep. Als ik allen lid maak van een groep MAIL, kan ik dat dan gebruiken om alle mailboxen van leden van MAIL toegankelijk te maken voor iedereen? Zodat zij in outlook de keuze "andere mailbox openen kunnen gebruiken?
...
Heb licenties MS365 Business Premium
Dus scherm ziet er anders uit dan op deze link
Heb gekeken in exchange beheer maar daar lees ik over gedeeld postvak. dat hoeft nu ook weer niet
Of is dat toch aan te raden?
Tips zijn welkom, zeer welkom.
...