Toon posts:

Red faction + win XP = nee???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb dus windows xp 2485, een powercolor geforce 2 mx met de nieuwste officiele drivers, een duron 600, en een guillemot maxisound muse geluidskaart.

Op het moment dat ik de red faction demo opstart resized mijn monitor naar 800*600 (game reso) en na 1 seconde zwart beeld klapt de monitor weer naar 1024*768 in windows en is red faction afgesloten.

Runnen in compatibility mode werkt niet.

Iemand een idee?

Verwijderd

Misschien een nieuwere build proberen?? en anders wachten op final die heel snel komt. Ik zou het verder ook niet weten :? wat een sjesus zins bouw ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe build moet ik nog zien aan te komen ofzo, maareuh op de final w88 wil ik niet ;) Ik wil nu muren blazen niet later :)

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 11:14
Heb ik ook GEHAD. Oplossing voor mij: van de microsoft site DirectX 8 downen (www.microsoft.com/directx), dan doe je rechtermuis -> Extract (met winzip)

Dan kopieer je het bestand d3d8.dll (dat je zojuist hebt geextract) naar de directory van Red Faction, als het goed is werkt hij dan wel

Probeer het eens :)

Verwijderd

Topicstarter
Terranca, thanx for de tip... ;)

als de download klaar is probeer ik et ff... De M$ site is sloom (100 ktjes maar)

Verwijderd

Bij mij draait Red Faction op build 2526 met mn Radeon zonder problemen. Gewoon met de DX van XP.

Verwijderd

Topicstarter
Terranca, je had gelijk, dit heeft mijn probleem opgelost, alleen nu heb ik er een nieuw probleem bij, i wanna play LOL ;)
Pagina: 1