Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDVreugdenhil
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09-2024
Voor mijn wandel- en hardloopsessies gebruik ik een sporthorloge, de Polar M430.

In het begin kon ik nog wel de gemeten sessie via Bluetooth van mijn iPad Air 2 uploaden, maar sinds een tijdje verschijnt mijn Polar M430 niet meer in het Bluetooth rijtje op mijn iPad Air 2.

Ik gebruik de laatste softwareversies van mijn iPad Air 2 en sporthorloge.

Ik heb al diverse malen geprobeerd om m'n sporthorloge te resetten maar dat heeft niet het gewenste resultaat gegeven. Ook heb ik diverse malen de Polar Flow-app verwijderd van m'n iPad, en deze opnieuw geïnstalleerd. Ook dit heeft nooit 't gewenste resultaat gegeven.

Beste antwoord (via HDVreugdenhil op 24-04-2021 21:18)

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je de polar verwijderd bij je Bluetooth devices op de iPad? Probeer hierna opnieuw pairen.

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-04-2021 17:37 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je de polar verwijderd bij je Bluetooth devices op de iPad? Probeer hierna opnieuw pairen.

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-04-2021 17:37 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:16

Honesty

kattenneus!

Bij mijn vrouw moest ik hem altijd aan de pc hangen en dan weer opnieuw instellen
, gelukkig heeft ze nu de vantage

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDVreugdenhil
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09-2024
Dank voor de gegeven antwoorden, het antwoord van BillSpaarbank heeft mijn probleem opgelost.

In mijn horloge stond m’n iPad nog wel in de pairing instellingen. Beide apparaten (ook m’n iPhone) hierin verwijderd, en beiden opnieuw gepaird. M’n sporthorloge is nu weer zichtbaar in de Bluetoothlijst op m’n iPad.