Toon posts:

Mame - Mortal Kombat roms

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT'ers,

Onder de normale DOS-versie van Mame draaien alle arcade-roms bij mij uitstekend, behalve de MK-serie, die gaan schokkerig.

Als ik de i686 optimized versie van Mame down, wilt MK1 bijna soepel draaien. Maar MK2 en MK3 zijn weer wat zwaardere programma's en die zijn weer niet te doen.

Dus ik vraag mij af... Wat o wat is er toch aan de hand met die MK-roms ?

Hebben andere Mame-gebruikers deze problemen ook?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:54
Probeer eens een SNES emu
of een sega ofzo.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26
De spellen van Midway zijn inderdaad stukker zwaarder in MAME dan de andere spellen. Het klopt dus dat je pc het daar zwaarder mee heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 16:02 schreef Xtuv het volgende:
Probeer eens een SNES emu
of een sega ofzo.
De geluidseffecten van MK op de Snes zijn in vergelijking met de geluidseffecten van die op de arcade complete bagger. Ik wil de arcade-versie spelen, omdat het geschreeuw en gejank van die ventjes door merg en been gaat. Heerlijk :7

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 16:09 schreef DjMark het volgende:
De spellen van Midway zijn inderdaad stukker zwaarder in MAME dan de andere spellen. Het klopt dus dat je pc het daar zwaarder mee heeft.
Ken je dus nog meer titels die niet goed draaien ?

Mag ik weten welke?

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
ze lopen bij mij wel goed >:)

Maaaar je moet er wel een flinke pc voor hebben, das waar, met bijv een 500mhz loopt het niet...

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

MK1 is tegenwoording freeware en hoeft helemaal niet via een Emulator gedraaid te worden toch?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
UMK3 draait op mijn Athlon 700 best aardig (maar idd nog niet volledig soepel). Het geluid is overigens wel rot (kraakt).

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 17:50 schreef Dinictus het volgende:
MK1 is tegenwoording freeware en hoeft helemaal niet via een Emulator gedraaid te worden toch?
Kan zijn.... maar de geluidseffecten van de PC-versie zijn minder, en bovendien krijg ik de geluidseffecten niet aan de praat omdat het proggie m'n geluidskaart niet herkent.

(zelfs niet in m'n ouwe DOS-bak die ik hier ook op m'n bureau heb staan)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou dan speel je toch MK4?

Tientje bij de blokker. (mk3 trouwens ook)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 22:07 schreef Dinictus het volgende:
Nou dan speel je toch MK4?

Tientje bij de blokker. (mk3 trouwens ook)
Bedankt voor de tip, ik heb MK4 nog niet met filmpjes gezien omdat ik zelf een rip had :)

• Bigs
  • Niet online
Filmpjes? koel! Ga ik hem ook ff halen :P

Er stond laatst een UMK3 Coin-op op Ebay voor $450.. tis dat het vervoer zo duur is en dat ie 110v is, anders had ik hem zeker gekocht.

MK rocks.

Verwijderd

Waar kan ik trouwens MAME roms vinden ??

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 09:49 schreef Beavis het volgende:
Waar kan ik trouwens MAME roms vinden ??
www.google.com

Verwijderd

Op vrijdag 17 augustus 2001 01:12 schreef Bigs het volgende:

Er stond laatst een UMK3 Coin-op op Ebay voor $450.. tis dat het vervoer zo duur is en dat ie 110v is, anders had ik hem zeker gekocht.

MK rocks.
Die 110v is toch geen probleem? Je zet er gewoon een andere voeding in of een trafo'tje ertussen ofzo.

• Bigs
  • Niet online
Op vrijdag 17 augustus 2001 10:26 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Die 110v is toch geen probleem? Je zet er gewoon een andere voeding in of een trafo'tje ertussen ofzo.
Mjah, k.. maar dan het vervoer nog :) (geloof nooit dat ie heel hier aan komt en zo wel kost het me een *hoop* geld :))

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Op vrijdag 17 augustus 2001 01:12 schreef Bigs het volgende:

MK rocks.
GAAAAAAFFFFF.
Zo'n ding in de kamer.
Kun je ook nog geld mee verdienen.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• DjMark
  • Laatst online: 07:26
Bijna alle spellen van midway die voor dat MK arcade board gemaakt zijn draaien traag in MAME. Enkele voorbeelden:
MK1
MK2
MK3
UMK
NBA Jam
NBA Hangtime
2on2 IceHockey

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 09:50 schreef Courage het volgende:

[..]

www.google.com
Nee... www.mame.dk

:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist trouwens Mame32 i686 gedowned... Daar draaien ze een stuk beter onder.

(het is nog steeds niet alles..... maar 't is een verbetering :7 )

• Bigs
  • Niet online
Ik probeerde het net eens onder Windows 2000 en nu draait UMK3 gewoon bijna perfect! Aanradertje dus :)
Pagina: 1