Ik heb een desktop die ik graag tijdelijk via mijn Samsung Galaxy S20's 4G verbinding met het internet wil verbinden. USB tethering leek mij de beste optie, en dus heb ik hem aangesloten met een kabel en USB tethering aangezet. Gelijk ook de RJ45 kabel er uitgehaald zodat hij echt alleen dit netwerk zou moeten pakken. Dit is niet wat er gebeurd. De telefoon verbind prima met de PC, maar het netwerk komt op geen enkele manier in beeld. Heb al verschillende guides bekeken hoe je dit kunt instellen, maar eigenlijk kom ik geen stap verder (ja de kabel zit erin, ja ik hoor het verbindingsgeluidje van W10, en ja ik zet mijn telefoon vervolgens op USB tethering).
Om te troubleshooten heb ik het ook even op een laptop geprobeerd, en daar is dit hetzelfde. Vervolgens mijn provider gecontacteerd of dit uitstond, maar die zeiden dat het zou moeten werken (en gewoon Wi-Fi hotspot werkt ook prima). Wat kan ik nog proberen?
Om te troubleshooten heb ik het ook even op een laptop geprobeerd, en daar is dit hetzelfde. Vervolgens mijn provider gecontacteerd of dit uitstond, maar die zeiden dat het zou moeten werken (en gewoon Wi-Fi hotspot werkt ook prima). Wat kan ik nog proberen?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!