Mijn vraag
ik heb een gloednieuwe msi stealth 15m a11uek-046nl. Nu heb ik natuurlijk direct geprobeerd om daar wat spelletjes op te spelen. Maar op de een of andere manier is de performance echt best slecht.
Zo heb ik apex legends even geprobeerd en daar kom ik op high settings maar rond de 40 fps
Toen dacht ik even Minecraft te proberen maar hier tikt hij nog niet eens de 60 fps aan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
msi stealth 15m a11uek-046nl
Linkje: pricewatch: MSI Stealth 15M A11UEK-046NL
Met daarin:
Rtx 3060 max-Q 6gb
Intel Core i7-11370H
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in de Nvidia settings alles op high performance gezet
Batterij op high performance
Laptop op stroom gezet
Alle drivers geüpdate
Voor mijn gevoel maakt hij niet volledig of gewoon helemaal geen gebruik van de gpu. En hij begint bij simpele dingen als het openen van chrome al meteen hard te blazen.
Nu weet ik zelf niet genoeg van laptops en computers om er achter te komen wat er nu fout gaat. Want volgens mij moet dit beestje veel meer dan dit kunnen.
Heeft iemand suggesties of ideeën?
ik heb een gloednieuwe msi stealth 15m a11uek-046nl. Nu heb ik natuurlijk direct geprobeerd om daar wat spelletjes op te spelen. Maar op de een of andere manier is de performance echt best slecht.
Zo heb ik apex legends even geprobeerd en daar kom ik op high settings maar rond de 40 fps
Toen dacht ik even Minecraft te proberen maar hier tikt hij nog niet eens de 60 fps aan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
msi stealth 15m a11uek-046nl
Linkje: pricewatch: MSI Stealth 15M A11UEK-046NL
Met daarin:
Rtx 3060 max-Q 6gb
Intel Core i7-11370H
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
in de Nvidia settings alles op high performance gezet
Batterij op high performance
Laptop op stroom gezet
Alle drivers geüpdate
Voor mijn gevoel maakt hij niet volledig of gewoon helemaal geen gebruik van de gpu. En hij begint bij simpele dingen als het openen van chrome al meteen hard te blazen.
Nu weet ik zelf niet genoeg van laptops en computers om er achter te komen wat er nu fout gaat. Want volgens mij moet dit beestje veel meer dan dit kunnen.
Heeft iemand suggesties of ideeën?