haat feedback aub verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 614 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• para255
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-09-2022
Mede-auteur:
  • Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024

Deslaw

het verhaal een 1080 te koop gezet meneer Deslaw reageerd wilt hem graag heeft interesse,
in de add staat DUIDELIJK dat het om alleen de kaart gaat op een punt krijg ik de vraag van meneer

Heb je geen factuur? Obvious question waarschijnlijk haha. gezegd nee want dat staat ook in de add,
hoor een dag niks meer en vraag hem of ie nog interesse heeft in de kaart, ik krijg als antwoord
Hi Para,

Sorry maar zonder factuur heb ik weinig interesse tenzij de prijs echt belachelijk laag is haha. Denk niet dat we er dan uit gaan komen..
waarop ik reageer
Raare excuus aangezien je er zelf uit vanuit ging dat er geen factuur was. Heb je geen factuur? Obvious question waarschijnlijk haha.
ik heb meneer een feedback van dit gegeven simpelweg omdat de advertentie duidelijk zat is,
vandaag een feedback van meneer gehad met
Gebrekkig in communicatie. Uiteindelijk hierom de stekker uit een deal getrokken.
wat uiteraard niet het geval is en in mijn ogen meer een vraak feedback is,
meneer er op aangesprokken en die komt met,
Zullen we hem dan maar beiden verwijderen? Ik denk dat we van weerszijden iets anders hebben verwacht dan bleek.
nee gezegd aangezien ik mijn feedback wel terecht en die van meneer niet
hoe denken jullie hierover

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@para255 Je gaat zelf al direct in de fout door een beoordeling te schrijven terwijl er geen transactie is geweest. Ik stel dus voor dat je samen met @Deslaw tot een besluit komt om beide beoordelingen te laten verwijderen. Ik zie trouwens dat je dit vaker doet, dus bij deze het verzoek hiermee te stoppen.

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 24-04-2021 11:29 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
*niet reageren als je geen partij bent*

[ Voor 83% gewijzigd door Microkid op 24-04-2021 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik stel nogmaals voor om beiden de beoordeling te verwijderen en onze weg te vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• para255
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 30-09-2022
ik niet bedoel add was vrij duidelijk en je vraagt onodige dingen die vrij duidelijk in de add staan,
het is mijn ervaring dus ik vindt het terecht dat ik hem hiervoor beoordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En toch gaan ze beide weg, primair omdat er geen overeenkomst was. Daarnaat is een vraag als "zit er een factuur bij" een heel normale vraag, aangezien verkopers dat vaak vergeten te vermelden of een factuur niet altijd nodig is. Om dan zo verbolgen op een normale vraag te reageren kan ik dan ook niet plaatsen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.