Windows / alle drivers verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torxx
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-05-2024
Mijn vraag

Hallo allemaal,

In het verleden heb ik een Game-pc bij de aldi gekocht, blij mee maar behaalde niet mijn gewenste prestaties. Ik ben toen gaan upgraden. ik heb de HDD /SSD en processor meegenomen naar mijn nieuwe build. PC in elkaar gezet en vervolgens aangezet, wonderlijk genoeg deed ie het gelijk. Laatst had ik wat problemen met mijn mic ( delay) en kwam er toen achter dat ik niet gebruik maak van de ingebouwde geluidskaart op mijn moederbord. Ik heb toen geprobeerd de juiste driver te downloaden maar bij installatie geeft deze de melding dat ik niet de juiste hardware heb ( terwijl ik dit download van de site van de leverancier van mijn moederbord) tevens krijg ik bij systeem herstel nog een oude gebruiker map ( pc was geretourneerd ) en de aldi software / bureaublad achtergrond.

wat ik dus wil is Windows en alle drivers van deze pc verwijderen zodat ik volledig schoon begin en de juiste drivers kan installeren i.p.v. met de oude systeemherstel drivers worden opgescheept. ik heb al behoorlijk zitten zoeken maar kom niet verder. Ik heb Windows al op een USB-stick staan.

Relevante software en hardware die ik gebruik

MOBO : ASRock Z390 PRO GAMING 4S
CPU : Intel I7 8700
CPU FAN : Cooler master Hyper 212 RGB edition
RAM : PNY XLR8
GPU : PNY XLR8 Geforce RTX 3070 8gb
PSU : Corsair CX750F RGB, 750 Watt voeding
SSD : Samsung EVO 512 GB
HDD : Foresee 1TB x2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

syteem herstel, maar nergens de optie om letterlijk alles van deze pc af te gooien. dus letterlijk 0,00/512GB SSD in gebruik en net zo voor de hdd's

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 18:51
Opstarten vanaf stick. Dan in het derde of 4de scherm kan je alle partities weggooien. Dan zijn je schijven ook leeg. Let wel dit is niet de methode als je hdd/Ssd gaat verkopen....

Carpe Diem