Udrene schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 11:27:
[...]
Lekker generaliserend, misschien ligt het er aan in welke wijk de winkel staat? Hier zie je bij de Aldi en de Lidl ook dikke auto’s voor de deur staan. Als je meer verdient kun je ook gewoon zuinig zijn en verstandig met je geld om gaan. Wij zijn niet arm en gaan gewoon naar de Aldi omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is en er minder keuze stress is. Ik hoef niet zonodig te kiezen tussen 30 soorten pindakaas.
Jij zegt dat het generaliserend ik, het is
mijn ervaring en dan ben ik bij een kleine lidl hier in de buurt geweest, grotere lidl in amsterdam west, een lidl in muiden (rijke stad zou je denken), ook in zeist, waar toch ook "de tijd wat langzamer gaat" dus nee, het is niet generaliserend, het is gewoon (voor mij) een fei
Aldi net zo en ja, ik kom er ook gewon hoor, met een dikke fiets, dat dan weer wel

.
JIJ neemt er aanstoot ook, ik copncludeer gewoon dat bepaalde mensen overmatig sjokken/waggelen en dat bepaalde groepen mensen zich beduidend meer vertonen in bepaalde winkels.
Het is een beetje het huidigfe tijdsbeeld waarin feiten "eng zijn" en mensen misschien wel lange tenen hebben.
Ik wil je met klem verzoeken om je posts respectvol te houden. Dit weggeknipte deel was dat in ieder geval niet, en bovenstaande is twijfelachtig.
[
Voor 14% gewijzigd door
Ardana op 24-04-2021 15:57
]