Windows 10 op nieuwe M.2 naast bestaande SSD?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik ben van plan om een nieuwe WD SN550 1TB M.2 te kopen en in mijn systeem te zetten en daarop Windows 10 Professional te installeren. Op dit moment heb ik een Crucial 500GB SSD als opstartschijf.
Kan ik tegen problemen aanlopen als ik Windows 10 Professional installeer op de M.2 terwijl dezelfde Windows 10 ook al op de Crucial SSD staat? Ik bedoel qua activering van Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

CoolDude99 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:01:
Ik ben van plan om een nieuwe WD SN550 1TB M.2 te kopen en in mijn systeem te zetten en daarop Windows 10 Professional te installeren. Op dit moment heb ik een Crucial 500GB SSD als opstartschijf.
Kan ik tegen problemen aanlopen als ik Windows 10 Professional installeer op de M.2 terwijl dezelfde Windows 10 ook al op de Crucial SSD staat? Ik bedoel qua activering van Windows?
als op de crucial SSD ook windows 10 professional staat, krijg je geen problemen.
Als er Home of Enterprise of een andere versie op staat, waarschijnlijk wel

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ja, op de Crucial staat dezelfde Windows 10 Professional die ik op de M.2 wil installeren.
Kan ik deze Crucial gewoon aangesloten laten tijdens de installatie van Windows 10 op de M.2, of moet ik hem loskoppelen voor de installatie en weer aansluiten na de installatie?