pc nog niet koel genoeg?

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45
Ik was vandaag aan het Quaken, hangt mijn comp ineens vast :? Ik dacht eerst dat het gewoon aan windhoos lag, totdat ik merkte dat de temperatuur van de cpu 65 C° was. En de cooler draaide perfect. Ook mijn videokaart was super heet geworden. Ik kon niks gamen. Wat was nu de oplossing? Ik haalde mijn grote ventilator, deed mijn kast open (van de comp natuurlijk), en zette dat ding ervoor. Koelen dat ie deed. Perfect. Van 65 C° naar 34 C° :)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Dat zal vast door het warme weer komen. :+

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Je hebt de oplossing zelf al gegeven, ik denk dat jij er verstandig aan doet om een kaart koeler te kopen of een systeemkoeler.

Een kaartkoeler plaats je bijv onder de videokaart zodat de warmte niet blijft hangen

[Toeval modus]
3x een reactie om 15:49 :)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en wat is nu je vraag? :?

edit:

ik moet *ECHT* sneller leren typen :(

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Casefans plaatsen. 1 of 2 voor in de kast, die lucht aanzuigen, en 1 of 2 achter in de kast die lucht wegblazen.

Zo krijg je een luchtstroom door je pc. De koeler die je nu hebt zorgt er wel voor dat de processor koele lucht krijgt, maar langzaam wordt de lucht in je kast verhit en blijft hangen omdat er geen luchtstroom door je kast heen gaat.

Casefans zijn zo ongeveer bij iedere leverancier te halen, zie http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Of zelf hard blazen...
Pagina: 1