Ik heb geprobeerd om de VW troc open te krijgen met de afstandsbediening reservesleutel maar zonder succes (krijg ook steeds een rood licht te zien). Nu zag ik op internet dat je bij de passagierskant een kapje hebt naast de deurhendel en je die eraf kan halen, als dat gebeurd is dan kan je uw sleutel in het slot steken om zo de auto open te krijgen. Dit ook zonder succes, de sleutel past er niet in. Heel vreemd allemaal. Iemand tips?
Toon posts: