Ik zoek een?
Upgrade van CPU voor m'n PC. Momenteel heb ik een i7-4790k maar die begint wel gedateerd te raken, alsmede het werkgeheugen wat toen is aangeschaft. M'n GTX 1070 hoef ik nog niet te upgraden, zeker niet met de huidige prijzen en verder ben ik ook van SSD en kast voorzien. Ik twijfel echter erg of ik ook een nieuwe voeding moet aanschaffen en of het gekozen moederbord goed aansluit op de build.
Wat is je budget?
Bij voorkeur niet meer dan 800-900 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, hoewel ik in onderstaand lijstje AMD heb gekozen, is Intel of AMD mij om het even.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
M'n PC gebruik ik primair voor games, zoals Battlefield, CoD, Rocket League en dadelijk uiteraard de nieuwe Battlefield 6.
Huidige componenten die ik iig meeneem:
- Kast
- Crucial MX500 500GB
- GTX 1070 G1
- Samsung EVO 970 Plus 1TB
- Silverstone Strider Essential 600W (maar mogelijk dus een nieuwe)
De volgende componenten wil ik aanschaffen om m'n PC weer up-to-date te maken:
Graag ontvang ik jullie feedback op de upgrade en als m'n voeding te oud/onvoldoende is dan zal ik die ook moeten upgraden.
Als er andere suggesties zijn dan verneem ik die natuurlijk ook, fijne avond!
Upgrade van CPU voor m'n PC. Momenteel heb ik een i7-4790k maar die begint wel gedateerd te raken, alsmede het werkgeheugen wat toen is aangeschaft. M'n GTX 1070 hoef ik nog niet te upgraden, zeker niet met de huidige prijzen en verder ben ik ook van SSD en kast voorzien. Ik twijfel echter erg of ik ook een nieuwe voeding moet aanschaffen en of het gekozen moederbord goed aansluit op de build.
Wat is je budget?
Bij voorkeur niet meer dan 800-900 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, hoewel ik in onderstaand lijstje AMD heb gekozen, is Intel of AMD mij om het even.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
M'n PC gebruik ik primair voor games, zoals Battlefield, CoD, Rocket League en dadelijk uiteraard de nieuwe Battlefield 6.
Huidige componenten die ik iig meeneem:
- Kast
- Crucial MX500 500GB
- GTX 1070 G1
- Samsung EVO 970 Plus 1TB
- Silverstone Strider Essential 600W (maar mogelijk dus een nieuwe)
De volgende componenten wil ik aanschaffen om m'n PC weer up-to-date te maken:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 432,95,- | € 432,95,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Aorus ELITE V2 | € 135,09 | € 135,09 |
| 1 | Processorkoeling | Enermax ETS-T50 AXE | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 181,05 | € 181,05 |
| Totaal | € 797,04 | |||
Graag ontvang ik jullie feedback op de upgrade en als m'n voeding te oud/onvoldoende is dan zal ik die ook moeten upgraden.
Als er andere suggesties zijn dan verneem ik die natuurlijk ook, fijne avond!
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD