Toon posts:

Wie heeft er ervaring met deze cooler???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Copperplate highspeed silver (5e34b3-H)
heb ik nu gekregen inplaats van me superorb, omdat ik niet tevreden ben met de orbs zijn capaciteit op mijn machine. :D --> zie specs :'(
code:
1
http://www.spire-coolers.com/products/5e34b3-H.htm

Deze lijk me 1.4Ghz T-Birdje wel cool te houden, heeft iemand deze al, zoja wat zijn je ervaringen ermee.

SVP Serieuse replies!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:38

MF

Take a Seat

http://www.spire-coolers.com/products/5e34b3-H.htm voor de mensen die een link willen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Uhhh, volgens mij heb ik de link al gemeld...

????

Maar ok, zo weten ze in ieder geval dubbelop waar ze het moeten zoeken, of heb jij je VDD code uitstaan?

Maar ok

• Flexx
  • Laatst online: 18:34

Flexx

This side up

Mensen zijn lui en willen een clickable links :)

Verwijderd

Topicstarter
True True

Verwijderd

Topicstarter
KZag op de site van Spire dat hij amd recommend was, maar als je op die link klik staat hij er niet tussen....

Maar heeft iemand deze cooler op ze athlonnetje gehaakt zitten of nie?

• dizzytal
  • Niet online
Op donderdag 16 augustus 2001 15:41 schreef dj-krok het volgende:
Deze lijk me 1.4Ghz T-Birdje wel cool te houden, heeft iemand deze al, zoja wat zijn je ervaringen ermee.
Tis maar net wat je onder cool verstaat. Ik zou echter voor je TB 1400 geen Spire nemen. Dat blijven gewoon standaard low budget koelers. Temp zal wel richting 50-60 graden.. (geen ervaring met dit model persoonlijk)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

Topicstarter
Tja maar khad eerst die full copper en toen draaide met T-Bird op 1.53Ghz en hij bleef stabiel, wel op 57/59 graden stressed, maar hij bleef stabiel.

Om moederboard redenen moest het zooitje trug, kreeg ik er een superorb op, nu die krijg ik pas stabiel als ik op F***INg 933 Mhz draai, zie sig :(

Dus ik hoop met deze cooler wel lekker stabiel te kunnen draaien, van mij mag dat kreng 50 graden worden als tie maar stabiel blijf....

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

check reviews van die koeler dan |:(

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik krijg deze coolers ik betaal geen ene cent er voor, dus ik vroeg niet welke de beste cooler is, maar of deze beetje me amd in bedwang houd, kweet heus dat een Silverado de job wel aankan, maar die heeft die zaak niet dus krijg ik ook niet....

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

Heb gisteren een TT Volcano II gehaald.. maar die gaat vanavond echt wel de prullenbak in.

Ik had een TB 1200@1400 full }:O en die haalde 48 graden (Cheap copperbased cooler met een 7000 RPM Fan).

Nu een TB 1400@1496 full }:O en die staat nu direct op 63 graden (Volcano II 4800RPM)

Ok... ook een nieuw MB (MSI KT7 Pro2 -> MSI K7T Turbo)

Iemand hier mischien bekend met dat verschijnsel?

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
63 Graden, whoo, tja kheb pas een amd vroeger altijd intel, maar als me intel zo warm werd ging het toch echt niet goed, maar ja AMd wordt snel warmer en kan het ook hebben.

Maar alles draai stabiel dus, geen vage registry fouten zodat je weer lekker je win2k kan reïnstallen...

Trouwens wat is de difference van een TT volcano II en een gewone Volcano II??

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-04 00:37

d-motion

zow... en dan nu...

TT=Thermal Take

WWW.RC5.NL

Verwijderd

ik heb die cooler op een AMD TB1000 zitten,
met een asus a7v, en dat ding werkt zonder extra fans dus NIET. de ene crash na de andere, 2 extra 12CM fans erbij gezet, draait nu redelijk. Moet niet langer als 3 uur aanstaan als buiten de zon flink schijnt (dus temp boven 25 ofzo).

Ik denk dat je dan beter een orbje oid kan nemen.

edit:

tis dus een TB1000@1000

Verwijderd

Topicstarter
Daar is/was me Superorb ook van :r

Hmmz, kvond het maar jammer, vooral omdat die dingen moeilijk erop te zetten zijn, echt fucked, en nu maak tie nog geen goed contact it Sucked...

Khoop echt dat me Copperplate highspeed silver het beter gaat doen!

Verwijderd

Topicstarter
Verdomme dat meen je niet neetmans, damnit hmmz, nou die kerel zou het testen en verzekerde me dat me pc nu lekker zou gaan draaien op 1.5Ghz dus ow wee ow wee als het dalijk weer te warm word, dat kan tie ze zooi houden, en kga ik gewoon voor iets anders...

Bezoek ocshop ofzo, hehe
Pagina: 1