Ik heb een Kobo Libra E-Reader en wil meer tijd besteden aan het consumeren van fictief materiaal, zoals boeken over productiviteit, ondernemerschap, en meer. Om het beter binnen te laten komen, zou ik zelf graag het luisterboek willen beluisteren, terwijl ik datzelfde boek ook lees. Doordat ik het tweemaal binnen krijg (horen&zien), kan ik het op x1.5 of zelfs x2.0 snelheid tot mij nemen. Dit scheelt niet alleen tijd, maar stelt mij tegelijkertijd in staat om in dezelfde tijd méér te kunnen consumeren.
Om die reden ben ik op zoek naar de 'beste' dienst met luisterboeken van dezelfde leesboeken. Een hoop partijen hebben zowel lees- als luisterboeken, zoals Bol.com, maar toch zie ik regelmatig dat enkel de één of de ander beschikbaar is. Dat is best frustrerend. Daarom hoopte ik dat sommige hun ervaring kunnen delen m.b.t. de diverse diensten. Taal van het aanbod (althans, NL of EN) is irrelevant.
Om die reden ben ik op zoek naar de 'beste' dienst met luisterboeken van dezelfde leesboeken. Een hoop partijen hebben zowel lees- als luisterboeken, zoals Bol.com, maar toch zie ik regelmatig dat enkel de één of de ander beschikbaar is. Dat is best frustrerend. Daarom hoopte ik dat sommige hun ervaring kunnen delen m.b.t. de diverse diensten. Taal van het aanbod (althans, NL of EN) is irrelevant.