'Geef je mening' smileys onder nieuws; vervangen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een suggestie:

Onder ieder nieuws bericht zijn er 5 smileys. Is het mogelijk om de te vervangen met alle beschikbare GOT smileys? Zo is de feedback leuker, imo.

Of toevoegen aan de huidige smileys.

Misschien dat er maar een x aantal te zien zijn in eerste instantie maar met een zoek of expand linkje om alle smileys te zien.

Wat vinden jullie?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-fiKPo-lojbsfw32cNUPwOeQEjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oBLnxrvwtzzyhBeL6VuDRIx3.jpg?f=fotoalbum_large

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08:20
Zijn de smiley's niet meer bedoelt om een waardering van 1 tot 5 te kunnen geven? Zo blijft het ook nog inzichtelijk hoe tevreden iemand daadwerkelijk is, en is het ook te kwantificeren.

Lijkt me niet heel praktisch om de vraag 'Hoe tevreden ben je met dit artikel?' te beantwoorden met een clown en een dansende banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Dit is inderdaad bedoeld om artikelen te waarderen op een schaal van 1 tot 5. Hiervoor gebruiken we Usabilla (een tool voor feedback) dus we zijn volgens mij ook gebonden aan die thema's. Zo te zien zijn de smileys op GoT sowieso niet geschikt om 1 tot 5 uit te drukken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
:-( }:| :| :) :D

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
* 0 tot 4.

Mijn punt is dus ook dat GoT ubb smileys de numerieke waarde wegnemen en context verlenen.

Imperfectionist.