Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 19:41
Gegroet,

Ik zoek een?
32/40 inch full HD of 4K tv

Wat is je budget?
Max 350 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wij zoeken voor in de keuken een tv om sport (voetbal) te kijken en voor “achtergrond” zoals het nieuws in de ochtend.
Ik wil er graag een Apple TV aan koppelen zodat het samen werkt met onze beats koptelefoon en airpods.
Afstand tot tv is +/- 2 meter.
Ik wil hem graag ophangen boven de koelkast aan een flexibele beugel.

Wat heb je zelf al gevonden?

lg-32lm6300pla 269 euro

Philips 32PFS6805 Zwart 253 euro

Salora 40LED1600 Zwart 219 euro

Kleine tv voor een klein budget met prima reviews

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is een prima all rounder en krijg je voor een relatief klein budget een prima tv.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:54
Wel erg karige post zo - waarom ben je bij die drie modellen uitgekomen? Deze website staat vol met reviews en een Pricewatch, dus ik zou daar eens gaan kijken. Je wensen zijn niks bijzonders (250 eur en aansluiting voor Apple) dus let’s go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
Excuus, zo was het niet bedoeld.

Ik heb in de Pricewatch rustig tv’s bekeken en reviews gelezen. In deze prijsklasse zijn er maar een paar modellen waar een paar reviews over geschreven zijn.
Sommige tv’s krijgen een best goede beoordeling maar echter als je verder leest worden er toch aardig wat mankementen benoemt zoals trage Hardware slecht geluid enz.

Nu leek mij de Salora wel interessant aangezien dat alleen een “tv” is en geen smart, aangezien we toch een Apple TV er achter hangen. Nu ken ik het merk niet en vind ik het lastig oordelen wat iemand “slecht” geluid vind.
Verder heb ik vroeger een Phillips tv gehad en dat beeld beviel mij toen erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
Kleine aanvulling:
Ik zag dat er ook tv’s met een ingebouwde Apple AirPlay 2. Dit maakt het wel interessant, echter blijft er dan 1 tv over en dat is deze:
Samsung UE32T5300C (2021) 349,-

Op tweakers staat niks over Apple AirPlay maar bij coolblue wel.