Hallo iedereen,
Ongeveer twee weken geleden, toen ik in een Zoom meeting zat ging het beeldscherm
van mijn Lenovo Ideapad 5 opeens heel raar doen. Dit gebeurde vandaag weer ook tijdens
een Zoom meeting. Ik kan nauwelijks met woorden beschrijven wat er gebeurt met het
beeldscherm dus heb ik twee fotos toegevoegd van hoe het er normaalgesproken uitziet
en wanneer mijn beeldscherm raar doet. Ik heb deze laptop nog maar een half
jaar en het lijkt me dus niet dat het beeldscherm nu al kapot is want ik ga erg zuinig om met mijn laptop.
Wat ik ook toevallig vindt is dat beide keren het beeldscherm raar ging doen tijdens
een Zoom meeting. Heeft iemand een idee wat dit is en wat ik er aan kan doen?:strip_exif()/f/image/Xcpsk2YDrBaKddyzSijwqMxo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ongeveer twee weken geleden, toen ik in een Zoom meeting zat ging het beeldscherm
van mijn Lenovo Ideapad 5 opeens heel raar doen. Dit gebeurde vandaag weer ook tijdens
een Zoom meeting. Ik kan nauwelijks met woorden beschrijven wat er gebeurt met het
beeldscherm dus heb ik twee fotos toegevoegd van hoe het er normaalgesproken uitziet
en wanneer mijn beeldscherm raar doet. Ik heb deze laptop nog maar een half
jaar en het lijkt me dus niet dat het beeldscherm nu al kapot is want ik ga erg zuinig om met mijn laptop.
Wat ik ook toevallig vindt is dat beide keren het beeldscherm raar ging doen tijdens
een Zoom meeting. Heeft iemand een idee wat dit is en wat ik er aan kan doen?
:strip_exif()/f/image/Xcpsk2YDrBaKddyzSijwqMxo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UK2LQZZQVeCiyQMXvqXCYo5y.jpg?f=fotoalbum_large)