Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 23-06 17:49
Hi Tweakers

Ik heb een oled lg tv gekocht in december 2020 met een extra verzekering. onlangs kwam ik er achter dat er een dode pixel aanwezig is.
meteen contact opgenomen met (web)winkel en alles zou worden geregeld en dat klopt, een week later staat de monteur voor de deur. ik zelf was niet aanwezig (druk op werk) hij heeft een nieuw paneel aangebracht.

echter merkte ik dat er een krasje op het scherm zit eerst dacht ik een viezigheid en heb het geprobeerd weg te poetsen tot mijn verbazing ik dichter bij de tv kwam en de licht inval zag blijkt nu het hele scherm in zijn breedte bekrast te zijn, van haarfijne krasjes tot relatief lange krassen.

ik heb meteen weer contact opgenomen met (web)winkel maar omdat de reparatie niet door hen is gedaan maar door lg (ce repair services) moet ik een foto ter bewijs mailen naar (web)winkel. verdomd hard met een flink spiegel beeld maar het redelijk gelukt op paar plekken.

wacht nog even reactie af maar ben vooral benieuwd of mensen dit eerder hebben ervaren en of het wel nut heeft om te mailen, gezien een antwoord dagen lang kan duren etc, en of ik niet andere stappen zou moeten nemen. ondanks ik verzekerd ben vind ik niet dat ik deze hiervoor moet verzilveren gezien het niet mijn fout is.
benieuwd naar jullie ervaring en of tips. alles is welkom, ben er gewoon erg zuur van :(

ps excuse als het in de verkeerde topic is gepost

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 22-04-2021 18:44 . Reden: Naam webshop weggehaald, gezien deze niets toevoegt aan de discussie. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik neem aan dat ce het nieuwe paneel op de bank of tafel gelegd heeft, om de rest van de tv er op te monteren. En dan eventueele kruimels kunnen krassen op het scherm.

ce 11a Bij reparaties aan huis dient de ruimte rondom het te repareren product schoon en voldoende vrij te zijn om de reparatie naar behoren uit te kunnen voeren.
Ik ben bang dat ze het daar op gaan gooien.

Ik wil overigens niet zeggen dat dit derse de oorzaak is. Maar ce repair is mij er een.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de naam van de webwinkel uit de TS en titel verwijderd. Deze mag achterwege blijven in discussies rondom (lopende) geschillen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
WokeBroke schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:42:
Ik neem aan dat ce het nieuwe paneel op de bank of tafel gelegd heeft, om de rest van de tv er op te monteren. En dan eventueele kruimels kunnen krassen op het scherm.

ce 11a Bij reparaties aan huis dient de ruimte rondom het te repareren product schoon en voldoende vrij te zijn om de reparatie naar behoren uit te kunnen voeren.
Ik ben bang dat ze het daar op gaan gooien.

Ik wil overigens niet zeggen dat dit derse de oorzaak is. Maar ce repair is mij er een.
ik heb zelf de tv uitgepakt en gemonteerd in dezelfde ruimte en geen enkel krasje op de tv gehad plus daarbij is dit over de hele breedte onder en deels boven. een hoop kruimels dan :9

maar inderdaad na onderzoek op dat bedrijf wordt het waarschijnlijk vingertjes wijzen. ik wacht even mail af hopelijk niet nodig en anders wellicht klant indienen bij de webshop..

ik heb nooit goede ervaring gehad met derden reparatie bedrijven voor electronica..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verkoper is verantwoordelijk, wie het ook maakt. Dat is gebeurt in opdracht van.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 13:39
Tweakwondo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:48:
[...]

ik heb zelf de tv uitgepakt en gemonteerd in dezelfde ruimte en geen enkel krasje op de tv gehad plus daarbij is dit over de hele breedte onder en deels boven. een hoop kruimels dan :9

maar inderdaad na onderzoek op dat bedrijf wordt het waarschijnlijk vingertjes wijzen. ik wacht even mail af hopelijk niet nodig en anders wellicht klant indienen bij de webshop..

ik heb nooit goede ervaring gehad met derden reparatie bedrijven voor electronica..
Dat is niet wat hij zegt, hij zegt dat de reparatie dus waarschijnlijk op een tafel/bank is gebeurd waardoor er nu krasjes op zitten. Zou aan zich kunnen maar mijn ervaring met CE repair is dat ze dan vragen of er handdoeken zijn die ze eventueel kunnen gebruiken om het paneel op te leggen

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBird484
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Het lastige van dit verhaal is dat je er zelf niet bij bent geweest toen de reparatie is uitgevoerd, dit geeft alle ruimte voor discussie.
De monteur van CE Repair die bij mij is geweest had zelf twee platen van stevig foam bij zich.
Deze heeft hij op de tafel gelegd, voordat hij aan de reparatie begon.
Het nieuwe paneel kwam zo af fabriek en was voorzien van folie. De folie werd pas verwijderd toen de reparatie volledig was afgerond. Normaal gesproken is er dus geen kans op het ontstaan van krassen tijdens de reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
TBird484 schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:48:
Het lastige van dit verhaal is dat je er zelf niet bij bent geweest toen de reparatie is uitgevoerd, dit geeft alle ruimte voor discussie.
De monteur van CE Repair die bij mij is geweest had zelf twee platen van stevig foam bij zich.
Deze heeft hij op de tafel gelegd, voordat hij aan de reparatie begon.
Het nieuwe paneel kwam zo af fabriek en was voorzien van folie. De folie werd pas verwijderd toen de reparatie volledig was afgerond. Normaal gesproken is er dus geen kans op het ontstaan van krassen tijdens de reparatie.
Klopt het is discutabel, wat krasjes na reparatie is vervelend genoeg echter zijn dit wel diepe krassen die je met de nagel kan voelen. Ik heb het aangekaart en wacht reactie af
Pagina: 1