4Launch is AcesDirect geworden, hoe zit het met bestelling

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 00:11
Gisteren heb ik bij 4Launch een voeding bestelt.
Nu kom ik er net tot mijn grote verbazing achter dat 4Launch is overgenomen door AcesDirect, of AcesDirect is geworden.
(Ik wist dit dus niet)

Mijn bestelling is nog niet uitgeleverd, weet of heeft iemand een idee hoe dit verder afgewikkeld gaat worden ?
Zou AcesDirect die bestelling nog afhandelen ?
(Of is het geld kwijt)

Ik heb AcesDirect al geprobeerd te bellen (word niet opgenomen) en een mail gestuurt.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Overname is niet uit een faillissement.. Ze nemen dus gewoon de huidige verplichtingen over.

Dit slahd je ook heel goed op hun eigen website kunnen lezen. Staat erheel duidelijk, de verkoop aan consumenten stopt, maar zijn je nieuwe aanspreekpunt als het aankomt op garantie ed.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2021 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 00:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 17:57:
Overname is niet uit een faillissement.. Ze nemen dus gewoon de huidige verplichtingen over.
Duidelijk dank je :)

Het ging mij erom dat AcesDirect niet aan consumenten levert maar die verplichting van bestelde onderdelen nemen ze ook over.

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit staat vrij duidelijk op https://www.acesdirect.nl/4launch/ vermeld.
Wat moet ik weten en verandert er aan de praktische kant voor mij als klant?
Wij willen je helpen om je werk eenvoudiger te maken. Om de overstap makkelijker te maken hebben wij een aantal zaken voor de klanten van 4Launch geregeld.

Paul Adams verhuist met 4Launch mee naar ACES Direct. Hij gaat de voormalige 4Launch klanten ook bij ACES Direct helpen.
Je kunt met je bij 4Launch bekende e-mailadres inloggen op onze website. Je wachtwoord kunnen wij uiteraard niet overnemen. Je ontvangt een welkomstmail met daarin een link om je wachtwoord te resetten.
Lopende orders nemen wij over en plaatsen wij zo nodig voor je.
Garantie uit de periode van 4Launch nemen wij over. Het team wat dit afhandelde voor je bij 4Launch verhuist mee naar ons. Je kunt dus gewoon bij Paul Adams terecht met al je garantie en reparatieverzoeken.
Gezien ik hier verder vrij weinig discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.