busd kwijt -via bep20 naar eth adres gestuurd. wel op bsccan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterraxis
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 20:19
Mensen,

Ik heb een pitpay wallet proberen te vullen met bsud vanuit binance via bep-20. Later zie ik in bitpay dat hun bsud wallet via etherium gekoppeld is. Dus zal het een etherium wallet adres zijn geweest waar de funds naar zijn gestuurd.

Funds kwamen dus niet aan. Ze zijn nu wel zichtbaar op bscscan.io maar niet op etherscan.io
Ik denk omdat ik had gekozen voor bep-20 transfer en omdat bsc adressen op de zelfde manier worden berekent als eth, is de bsud beland in bsc met een eth adres.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar kom er niet aan uit.

(Dit is trouwens wel een leuke tool voor degene die het niet kenden: https://iancoleman.io/bip39/ ik probeerde hier mijn private key van bitpay te genereren)

Heeft iemand een idee over hoe de funds terug te krijgen zijn? Of zie ik iets over het hoofd en is het niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbnl
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-11-2024
Heb je al geprobeerd je bitpay private key te exporteren en in te laden in Binance Chain Extension Wallet (als dat al mogelijk is).
Zie dat metamask ook compatible is met bep-20.

Nb, ik ben niet bekend met de token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Zie het als leergeld. Voortaan een test transactie uitvoeren indien je het niet vertrouwt.

In Bitpay wallet staat duidelijk bij dat het om een ETH adres gaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uel-j8yaDg-b3-V6pnulTCam1Tw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zg3HSll7jBrTG74J894ZJ68F.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als het goed is kan Bitpay ook bij hetzelfde BEP20 adres als ETH adres en kunnen ze dus bij je funds, ze moeten dan uiteraard wel het BSC netwerk instellen ipv ERC20/ETH. De netwerken zijn compatible en de adressen komen overeen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP