Game PC ~2000

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeykiller
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-04-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem waarmee ik moeiteloos op 1440p en 165Hz kan gamen. De games die ik speel zijn onder andere Rainbow 6 siege en Cold war. Videobewerken of streamen van games doe ik niet.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 2200 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi. Zolang 1400p/165Hz met de huidige games maar haalbaar is.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144Hz monitor, toetsenbord en muis heb ik al.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 1TB SSD. RGB is niet nodig. Het liefst wil ik een Pre-build pc, omdat de video kaarten nu erg schaars zijn. En ik heb niet zoveel zin om lang te wachten. ( Wacht namelijk al een half jaar :P)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor CPU het liefst de ryzen.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een Pre-build pc.

Ga je overklokken?
Nope.

Thanks voor jullie suggesties :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 19-05 15:30
Correct me if I'm wrong, maar je hebt dit topic toch ook al geopend? https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2067282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01-2024
Alternate heeft geloof ik een pre-built PC op hun site staan met een 5600X en een RTX3070 die laatst uit voorraad leverbaar was. Was geen onaardig systeem voor ongeveer 2K gezien de prijzen van onderdelen op dit moment.

Dell heeft ook wat XPS systemen met een 3060 Ti te koop als je iets zoekt dat wat ingetogener en goedkoper is. Mogelijk wel een probleem als je er ooit iets aan wilt upgraden omdat Dell nog wel eens eigen form-factors wil gebruiken voor moederborden en voedingen.

[ Voor 37% gewijzigd door Vizzie op 22-04-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Kan prima verder in Pre-Build ~2000. Slotje.

Dit topic is gesloten.