Toon posts:

mustek 6000p lpt1 scanner wil niet werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een redelijk ouwe scanner staan, mustek 6000p, ding hangt aan de parallele poort. Hij wil het alleen nog niet doen. Hij heeft het altijd gedaan, maar tijdje in de kast gestaan. Hij zit nu wel aa een andere computer.
spanning zit erop en er hangt een kabel aan die volledig bekabelt is 1 op 1. En ja hij zit in de goeie stekkers. Als ik probeer te communiceren met de scanner dan geeft ie een fout. De lamp gaat ook niet aan van de scanner.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

alvast bedankt!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Welke foutmelding geeft ie?

Who is John Galt?

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
De lamp van dat ding moet al aangaan zodra je de voeding aanzet!, meet is of er wel 14 volt uit je adapter komt? waaschijnlijk adapter stuk of iets anders in je scanner wat met de hoofdspanning te maken heeft!

Verwijderd

Topicstarter
nou die lamp ging eerder ook niet meteen branden als de spanning erop werd gezet. dat ding ging pas branden als je dat twain opende. Er staat 15 volt op, dat moet er ook op staan. Ik begin nu ook te twijvelen of het misschien aan windows 2000 kan liggen. Ik ga hem eens op win98 proberen...

foutmelding: fout!, Kan niet laden :?

• CUP_A_SOUP
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-03-2024

CUP_A_SOUP

Is het al 4 uur?

Controleer eens op wat voor type de lpt poort is ingesteld in de bios.
Maybe instellen op standaard

En bij de meeste scanners gaat de lamp pas branden als hij aangesproken wordt anders zo'n verspilling......

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat op ecp+epp. zoals aan bevolen door de software
Pagina: 1