Een Philips TV van 70/75"

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartchirurg
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik heb een Philips "The One" 4K TV met AmbiLight van "58 inch. Met deze TV ben ik tevreden en heb deze verplaats in mijn werkkamer na verhuizing.

Nu heb ik een woonkamer waar ik ongeveer +/- 4,5 a 5 meter van de TV ga zitten. TV ben ik van plan te gaan ophangen.

Zoals jullie lezen ben ik enkel van plan om een Philips TV te gaan halen. Reden is o.a. vooral de AmbiLight die erop zit. Persoonlijk vind ik dat erg fijn.

Ik zal een hoekbank plaatsen en ik heb wat research gedaan en mij lijkt een TV zoals de "58 inch met IPS nog steeds het beste keuze.

Ik heb een budget van max €1.500,- over. Ik zie dat wat LCD TV's van Philips zowel de 70" als 75" inch onder de €1.000,- grens liggen dus er is een kleine ruimte van +/- €500,-.

Met deze budget valt een OLED tv helaas buiten scope, tenzij ik kleiner zou gaan. Uit mijn berekeningen met de TV-afstand denk ik dat een beeldscherm diagonaal van 70/75" inch niet al te gek is.

TV zal ik voornamelijk voor F1 gebruiken, Netflix en soms gewoon YouTube filmpjes etc. Ik weet niet of een hoge refreshrate mogelijk is in deze budget.

Thanks!

@Moderator niet zomaar sluiten. Ik vraag hier een vraag? Volgens jullie richtlijnen. Graag mij een PM sturen als ik iets verkeerds doe.

Dit topic is gesloten.