Oprichten bedrijf in online privacy: suggesties / interesse?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufipower
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Als privacy voorvechter zou ik graag impact willen maken op het gebied van de (online) privacy van particulieren en bedrijven. Maar om niet alleen maar iets ervan te vinden en wat privacytools te installeren, zou ik ook graag echt wat dóen.

Zelf ben ik full stack developer die thuis ook sysadmin uithangt met een homelab. Hierdoor ben ik sterk geneigd om te zoeken in technische oplossingen. Maar het ontbreekt me wat aan de inspiratie.

Vandaar de volgende vragen:

1) Welke behoefte / problemen zijn er momenteel op het gebied van privacy?
2) Wat zou iets zijn waarmee veel mensen echt geholpen worden?
- En dan zou ik graag op grote schaal impact maken, dus niet alleen security audits bij steeds 1 partij bijvoorbeeld.

Mocht je het leuk vinden om dit samen te doen / onderzoeken, stuur me dan een DM :).

----
Mocht het topic in het verkeerde subforum staan, dan hoor ik het graag. Ik dacht dat dit de juiste zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inhoudelijk is dit inderdaad helemaal de juiste plaats. En er valt nog een boel te winnen qua privacy (en 'dus' vast ook te verdienen voor goede dienstverleners). Maar: GoT is niet de juiste plaats voor commercieel marktonderzoek of voor acquisitie. Ik ga het topic dus sluiten..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.