Ik probeer iemand te helpen met een lekkende kraan van het bad. Hij drupt als hij dicht staat. Nu is de kraan deel van een badrandcombinatie. Dat had ik nooit eerder van dichtbij gezien.
Voordat ik de boel lostrek zou ik graag willen weten: Zitten daar in het algemeen ook ringen of een binnenwerk in dat makkelijk te vervangen is? En zo ja, is dat erg merkspecifiek, of verkrijgbaar bij de bouwmarkt? Merk van de kraan is helaas onbekend, ik heb wel twee foto's:
:strip_exif()/f/image/qNH3XeHsruVsvPylcrXMITHv.jpg?f=fotoalbum_large)
Rechter zilveren ring is de ene kraan.
:strip_exif()/f/image/1ow3uwYQwnfX2cBaDakDb0N9.jpg?f=fotoalbum_large)
Middelste zilveren ding is de tweede kraan. Messing middenstuk gaat naar de uitloop van de kraan en de douche is de keuzeknop badkraan of douchestand.
Voordat ik de boel lostrek zou ik graag willen weten: Zitten daar in het algemeen ook ringen of een binnenwerk in dat makkelijk te vervangen is? En zo ja, is dat erg merkspecifiek, of verkrijgbaar bij de bouwmarkt? Merk van de kraan is helaas onbekend, ik heb wel twee foto's:
:strip_exif()/f/image/qNH3XeHsruVsvPylcrXMITHv.jpg?f=fotoalbum_large)
Rechter zilveren ring is de ene kraan.
:strip_exif()/f/image/1ow3uwYQwnfX2cBaDakDb0N9.jpg?f=fotoalbum_large)
Middelste zilveren ding is de tweede kraan. Messing middenstuk gaat naar de uitloop van de kraan en de douche is de keuzeknop badkraan of douchestand.
Zo scherp als een voetbal!