Binnenkort ga ik verhuizen naar een nieuw appartement en daarin bevindt zich een fornuis op gas. Echter is de verwarming in het appartement geregeld via blokverwarming en verder is er een elektrische boiler aanwezig. Het enige gas dat ik zou gaan verbruiken is dan voor het koken en ik vroeg mij of het voordeliger is om dan maar compleet van het gas af te gaan door over te stappen op een inductie kookplaat.
Op internet zie ik echter op verschillende websites dat het koken op gas goedkoper is dan op inductie, maar ik vroeg mij af of dit ook het geval zou zijn in mijn situatie. Als ik online de kosten voor elektra en gas bekijk zie ik namelijk dat de kosten voor gas erg hoog uitvallen door de vaste leveringskosten van de energiemaatschappijen en de netbeheerkosten van Enexis.
Zou iemand mij hier aub in kunnen adviseren.
Op internet zie ik echter op verschillende websites dat het koken op gas goedkoper is dan op inductie, maar ik vroeg mij af of dit ook het geval zou zijn in mijn situatie. Als ik online de kosten voor elektra en gas bekijk zie ik namelijk dat de kosten voor gas erg hoog uitvallen door de vaste leveringskosten van de energiemaatschappijen en de netbeheerkosten van Enexis.
Zou iemand mij hier aub in kunnen adviseren.