Python flask live update

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jneefs
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07-03-2022
Mijn vraag
Hallo iedereen,
Voor mijn eindwerk op school moet ik een dashboard maken voor een elektrische kart. Ik heb sensoren geplaatst die ik inlees met een arduino en doorstuur via seriële communicatie naar een raspberry. Op de raspberry draai ik een flask server die een html pagina weergeeft waarop tellers staan voor de snelheid en voor het toerental, ook staat hier nog wat extra informatie op van een aantal sensoren.
Nu is mijn probleem dat ik mijn programma telkens opnieuw moet starten als er een nieuwe waarde binnen komt. Ik heb online gekeken en heb een programma gevonden met livereload maar daar krijg ik mijn variabele niet mee naar mijn html gestuurd.
Kunnen jullie mij helpen?
Als je meer info nodig hebt mg je het altijd laten weten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vast wel, er lopen genoeg knappe koppen rond hier ;)

Maar: de vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
jneefs schreef op woensdag 21 april 2021 @ 21:44:
Als je meer info nodig hebt mg je het altijd laten weten.
Nee, zo werkt 't niet ;) Jij gaat ons van alle relevante(!) informatie voorzien die je kunt verzinnen en als we dan nog iets missen vragen we er heus wel om ;) Ik verwijs je graag door naar de Quickstart en verzoek je vriendelijk na het doornemen ervan een nieuwe poging te wagen :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.