Nieuwe psu in mijn moederbord gebrand.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:43
Mijn vraag

Gezien het een nieuw product uit de doos is die mijn moederbord gesloopt heeft, moet de webwinkel mijn moederbord vergoeden?
...

Ik gebruikte eerst een crosair hx 1200, maar omdat ik nog een paar extra kaarten op mijn Asrock h110 pro btc+ wil aansluiten heb ik deze cooler master De MWE 750 Gold V2 750W erbij gekocht ter ondersteuning.

Deze heb ik eerst aangesloten met maar 2 kaarten en het moederbord puur om te testen.

Toen alles ging draaien ben ik naar een andere kamer gegaan om op het Dashboard te kijken, toen zag ik hem steeds herstarten. Ik liep naar de kamer waar de rig staat en rook een verbrande plastic geur.
...

De webshop geeft aan dat ik de voeding retour kan sturen, maar hun niets gaan doen met de vervolgschade.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lb3vh3JddMnUabWrNQ8JPzu4tV8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9IByMPLCjrwKosDWckNLdAva.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYBz_nMpBxSI41XmRydWMp2_YBs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x2b08hQviEqAvAIAtLTkazco.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ufSSMQgNY-Lox5jM3BCcsavIDgU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQ7NXAIhTOQFv9mpM2Vy8FZf.jpg?f=fotoalbum_large
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:50

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Een voeding ter ondersteuning hoe moet ik dat zien?
En hoe had je de setup aangesloten met welke kaarten?

Het lijkt eerder een overbelasting op die pin.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20

RvV

En de 2 molex connectors op het mobo waren ook aangesloten?

Y'24

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 16:07

db87

Mach 2 GT modded

Je hebt hopelijk toch niet de modulaire kabels van de Corsair voor de Cooler Master gebruikt?

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-10 17:05

BoAC

Memento mori

Wel vreemd dat precies op een ground-pin de kabel zo heet wordt, terwijl er wel meerdere ground-pinnen op die connector zitten. De vraag van @db87 lijkt mij zeker relevant idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 14:29

slaay

Natuurbeleven.com

Trouwens; even zoeken en je komt zo informatie tegen over vergoeden vervolgschade (waarbij het de vraag is gezien de vragen hierboven of het terecht is):
https://www.ictrecht.nl/b...akt-door-verkocht-product

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
db87 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:11:
Je hebt hopelijk toch niet de modulaire kabels van de Corsair voor de Cooler Master gebruikt?
nee dat zeer zeker niet gewone de originele kabels aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
RvV schreef op woensdag 21 april 2021 @ 20:08:
En de 2 molex connectors op het mobo waren ook aangesloten?
Alles was aangesloten zoals het hoort. En enkel 2 videokaarten aangesloten. De crosair voeding was geheel afgekoppeld en alle kabels waren van de coolermaster aangesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:54

Theo

moederbord

Dit is lastig te zeggen waar de fout zit. Het kan ook zijn dat de pin op je mobo brak was, en dat deze een beetje beschadigd is geraakt toen je je oude voeding loskoppelde. Een connector bestaat namelijk uit twee delen welke een verbinding vormen, een pin en een socket. Als één van de twee niet goed is dan kun je krijgen wat je nu ziet. De vraag welk van de twee de oorzaak is dat is heel lastig vast te stellen. Beroepsmatig heb ik hier ervaring mee, en je hebt het dan echt over het maken van dwarsdoorsnedes om deze onder een stevige microscoop te inspecteren.

Hoewel het uiteraard logisch klinkt dat de nieuwe PSU het probleem veroorzaakt is het niet automatisch het geval. Wanneer de connector niet compleet vast was gedrukt kandit probleem ook optreden. Of wanneer dus de pin op het mobo defect was dan is zoiets ook mogelijk. Hierdoor is het lastig voor een leverancier om vervolgschade te vergoeden omdat er simpelweg geen bewijs is dat enkel en alleen de voeding dit veroorzaakt heeft.

Wat je wél kan doen; inspecteer de connector aan de PSU, en dan vooral het gesmolten socket. Wanneer deze dieper in de connector ligt dan de overige pinnen dan heb je bewijs dat het echt aan de PSU ligt omdt dit socket geen goed contact kan maken met de pin op je mobo, en het dus niet ligt aan de installatie of aan het mobo. Maar wanneer dit niet het geval is dan is de schuldvraag niet zomaar vast te stellen

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Theo schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:38:
Dit is lastig te zeggen waar de fout zit. Het kan ook zijn dat de pin op je mobo brak was, en dat deze een beetje beschadigd is geraakt toen je je oude voeding loskoppelde. Een connector bestaat namelijk uit twee delen welke een verbinding vormen, een pin en een socket. Als één van de twee niet goed is dan kun je krijgen wat je nu ziet. De vraag welk van de twee de oorzaak is dat is heel lastig vast te stellen. Beroepsmatig heb ik hier ervaring mee, en je hebt het dan echt over het maken van dwarsdoorsnedes om deze onder een stevige microscoop te inspecteren.

Hoewel het uiteraard logisch klinkt dat de nieuwe PSU het probleem veroorzaakt is het niet automatisch het geval. Wanneer de connector niet compleet vast was gedrukt kandit probleem ook optreden. Of wanneer dus de pin op het mobo defect was dan is zoiets ook mogelijk. Hierdoor is het lastig voor een leverancier om vervolgschade te vergoeden omdat er simpelweg geen bewijs is dat enkel en alleen de voeding dit veroorzaakt heeft.

Wat je wél kan doen; inspecteer de connector aan de PSU, en dan vooral het gesmolten socket. Wanneer deze dieper in de connector ligt dan de overige pinnen dan heb je bewijs dat het echt aan de PSU ligt omdt dit socket geen goed contact kan maken met de pin op je mobo, en het dus niet ligt aan de installatie of aan het mobo. Maar wanneer dit niet het geval is dan is de schuldvraag niet zomaar vast te stellen
Ik heb deze even bevoeld en viel er gelijk vanaf bij het aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technofreakz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:51:
[...]

Ik heb deze even bevoeld en viel er gelijk vanaf bij het aanraken.
De ondergrens van Materiele schade a 500 euro haal je niet met een kapot moederbord. Dat wordt dus zelf vervangen en je verlies nemen, tenzij je de winkel kan overtuigen coulance te bieden. Overigens lees ik overal dat het verhalen van materiele schade zowiezo op de fabrikant zou zijn - en niet de winkelier.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:55:
[...]

De ondergrens van Materiele schade a 500 euro haal je niet met een kapot moederbord. Dat wordt dus zelf vervangen en je verlies nemen, tenzij je de winkel kan overtuigen coulance te bieden. Overigens lees ik overal dat het verhalen van materiele schade zowiezo op de fabrikant zou zijn - en niet de winkelier.
mooi geval van afschuiven lijkt het wel. Ik ben bereid om alles naar een onafhankelijk bureau te sturen om de exacte oorzaak te achterhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Technofreakz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:04:
[...]
mooi geval van afschuiven lijkt het wel. Ik ben bereid om alles naar een onafhankelijk bureau te sturen om de exacte oorzaak te achterhalen.
Dat kan je doen maar wat schiet je er mee op?

Je hebt de wet blijkbaar niet aan jou kant en al die extra kosten ben je daarna nog extra kwijt.

Pick your battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:31

HugoBoss1985

Xenotech

[...]

Ik ben wel nieuwsgierig of er niet meer defect is geraakt dan psu + mobo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-10 22:13

GforceNL

Out of memory....

Misschien een idee om de webshop te vragen je een nieuw moederbord te leveren tegen inkoopsprijs of flinke korting ?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
HugoBoss1985 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:09:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig of er niet meer defect is geraakt dan psu + mobo.
Inmiddels draait alles weer omdat ik een nieuwe mobo heb gekocht, en heb verder geen andere schade kunnen ontdekken afgezien van wat misgelopen inkomsten.

Oh gisteren wou ik de psu weer in de doos doen en kon ik de stekker van de cpu niet meer uit de voeding krijgen, het lijkt alsof die ook vastgesmolten is. Maar dat is puur een vermoeden.

[ Voor 20% gewijzigd door Technofreakz op 22-04-2021 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technofreakz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:11:
[...]

Inmiddels draait alles weer omdat ik een nieuwe mobo heb gekocht, en heb verder geen andere schade kunnen ontdekken afgezien van wat misgelopen inkomsten.

Oh gisteren wou ik de psu weer in de doos doen en kon ik de stekker van de cpu niet meer uit de voeding krijgen, het lijkt alsof die ook vastgesmolten is. Maar dat is puur een vermoeden.
Goede kans dat hij aan die kant ook gesmolten is. Zou je vanuit de connector wel moeten kunnen zien.

Beetje een open deur maar... een andere optie waarom ie zo vast zit is omdat hij wellicht verkeerd om in je voeding gestoken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthine
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-09 00:44
Ik vind het maar een vreemd verhaal, zou graag wat meer foto's zien van hoe alles aangesloten was.
Een Corsair HX1200 is al een beest van een voeding, dus als ik dan lees dat je een extra 750W voeding erbij gekocht hebt "ter ondersteuning" gaan m'n wenkbrauwen al fronsen.

Meer foto's nodig om een mening te kunnen vormen dus. Ik heb al voedingen gehad die nieuw uit de doos "boem" deden dus het kan perfect dat zoiets voorvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Xanthine schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:34:
Ik vind het maar een vreemd verhaal, zou graag wat meer foto's zien van hoe alles aangesloten was.
Een Corsair HX1200 is al een beest van een voeding, dus als ik dan lees dat je een extra 750W voeding erbij gekocht hebt "ter ondersteuning" gaan m'n wenkbrauwen al fronsen.

Meer foto's nodig om een mening te kunnen vormen dus. Ik heb al voedingen gehad die nieuw uit de doos "boem" deden dus het kan perfect dat zoiets voorvalt.
Een echte tweaker heeft minstens één reserve voeding in huis ;)
Wellicht dat hij zoiets bedoeld.

Edit: het leest inderdaad zo alsof TS beide voedingen tegelijk ingezet heeft.

Verder hier ook wel DOA voedingen zien/horen knallen :D

[ Voor 9% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-04-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xanthine @HugoBoss1985

GPU Mining is een heel andere toepassing dan normaal gebruik. Het is daar heel gebruikelijk om 2 voedingen te gebruiken op een PC, waarbij een koppelstuk aan de 24pins geplaatst wordt zodat beide voedingen opstarten, en je dus de PCI-express stroomaansluitingen van meerdere voedingen op je videokaarten kan aansluiten.

Het is geen gek verhaal als je de toepassing kent. (dat moet je dan ook maar net begrijpen omdat het een btc moederbord betreft dus ik begrijp dat het niet voor iedereen direct duidelijk is)

Afbeeldingslocatie: https://myalbum.com/photo/44a2LDA6Vyiq/360.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:10:
@Xanthine @HugoBoss1985

GPU Mining is een heel andere toepassing dan normaal gebruik. Het is daar heel gebruikelijk om 2 voedingen te gebruiken op een PC, waarbij een koppelstuk aan de 24pins geplaatst wordt zodat beide voedingen opstarten, en je dus de PCI-express stroomaansluitingen van meerdere voedingen op je videokaarten kan aansluiten.

Het is geen gek verhaal als je de toepassing kent.

[Afbeelding]
Aannemen dat men het gebruik niet kent en/of het niet begrijpt vind ik wel gek.

Ik ken deze toepassing namelijk ook van bijvoorbeeld de CM Stacker STC-T01 behuizing, waarbij een 24pin atx splitter meegeleverd werd...
Die toepassing is nog ouder dan mining (+/- 2004).
Een geschiedenisles voor mensen die dat nog niet wisten ;)

[ Voor 11% gewijzigd door HugoBoss1985 op 22-04-2021 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
HugoBoss1985 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 10:40:
[...]

Edit: het leest inderdaad zo alsof TS beide voedingen tegelijk ingezet heeft.

Verder hier ook wel DOA voedingen zien/horen knallen :D
Even voor de duidelijk alleen de probleemgevende voeging was aangesloten inclusief alle juiste connectors, en slechts 2 videokaarten ipv 8. Ik wou er namelijk nog 3 bij aansluiten maar kwam aansluitingen te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 11:12:
[...]

Aannemen dat men het gebruik niet kent en/of het niet begrijpt vind ik wel gek.
Uit onderstaande quote maakte ik op dat je het gebruik niet kent - vandaar mijn uitleg. Combineer de 2 voedingen met een btc moederbord en je weet genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-10 16:38
Dit is een flink overbelaste +12v rail geweest wat ervoor gezorgd heeft dat het veel te heet is geworden. Wil nog weleens gebeuren met meerdere videokaarten op een moederbord zonder het aansluiten van extra prik op het moederbord. Vaak is dit een molex of extra 6-8 pins connector welke altijd moet worden aangesloten bij gebruik van extra videokaarten of andere flinke stroomtrekkers.

Hier is de 12v lijn welke de PCI-E bus voedt overbelast geweest en is gaan smelten op het punt met de hoogste weerstand.

Je videokaarten hebben teveel stroom getrokken uit het moederbord.

Hoeveel en welke kaarten hebben erop gezeten?
Is de molex aangesloten geweest op je moederbord?
Heb je gebruik gemaakt van risers en ook exemplaren met extra voedingsconnector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas. schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:17:
Dit is een flink overbelaste +12v rail geweest wat ervoor gezorgd heeft dat het veel te heet is geworden. Wil nog weleens gebeuren met meerdere videokaarten op een moederbord zonder het aansluiten van extra prik op het moederbord. Vaak is dit een molex of extra 6-8 pins connector welke altijd moet worden aangesloten bij gebruik van extra videokaarten of andere flinke stroomtrekkers.

Hier is de 12v lijn welke de PCI-E bus voedt overbelast geweest en is gaan smelten op het punt met de hoogste weerstand.

Heb je gebruik gemaakt van risers en ook exemplaren met extra voedingsconnector?
Hoe kom je tot die conclusie?

De doorgebrande pin is de Ground pin. Geen 12v pin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technofreakz
Zojuist weer contact gehad met de webshop.

Wij zijn tot een compromis gekomen, ik krijg 50% vergoed. Van het moederbord.

Ook is gebleken dat deze voedingen nooit gebruikt mogen worden voor het minen, de webshop heeft hier nu ook hun policy op aangepast. Dit was dus ook een leermoment voor hun.

Blijkbaar had coolermaster dat zelf ergens aangeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bas.
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:27:
[...]

Hoe kom je tot die conclusie?

De doorgebrande pin is de Ground pin. Geen 12v pin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-px0jqPPbTw3sHrWm39V_5H_pNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2A8xfLnTEc2STNcVwCb1C0ya.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk. Ik keek verkeerd naar de bronfoto en kwam tot de foute conclusie dat we naar Pin3 keken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:20
[...]

Bij een consumentenkoop kan je schade onder de €500 verhalen op de verkoper (BW 7:24).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Tom-Z schreef op donderdag 22 april 2021 @ 16:19:
[...]

Bij een consumentenkoop kan je schade onder de €500 verhalen op de verkoper (BW 7:24).
Dit is gevolgschade, weer wat anders als directeschade.

Was overigens op het mobo ook beide molex aansluitingen aangesloten? (achter je geluidaansluiting en beneden in)

[ Voor 18% gewijzigd door torretje2012 op 22-04-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:20
torretje2012 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:20:
[...]

Dit snap ik niet. De schade aan het moederbord valt toch onder productaansprakelijkheid (want het komt door de gebrekkige voeding)? En 7:24 lid 2 aanhef en onder b regelt dan dat de verkoper aansprakelijk is bij een schade <€500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:13
@Tom-Z Even zonder de wet te raadplegen, maar hier heb je volledig gelijk in. Die franchise van 500€ geldt voor de fabrikant, niet voor de verkoper.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Tom-Z schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:41:
[...]

Dit snap ik niet. De schade aan het moederbord valt toch onder productaansprakelijkheid (want het komt door de gebrekkige voeding)? En 7:24 lid 2 aanhef en onder b regelt dan dat de verkoper aansprakelijk is bij een schade <€500.
Schade aangebracht door PSU(welke gewoon door de winkel vervangen word) = gevolgschade? Let wel, ik ben geen jurist of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
torretje2012 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:20:
[...]

Was overigens op het mobo ook beide molex aansluitingen aangesloten? (achter je geluidaansluiting en beneden in)
Ik heb zoals eerder aangegeven alles aangesloten zoals het moest... heb dit spul al een tijdje draaiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Hierbij nog 2 foto’s, nu zie ik pas dat de kabel aan de andere kant van de 24 pins blok ook is geen smelten.

Ook zie ik nu dat de smeltende ader gekoppeld zit 10 pins aansluiting van de psu, en deze is met geen mogelijkheid uit de psu te trekken. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6IsLjAnVUIskiLssWfncDz5et4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S60yljCjMH8HnFZ9bTPtOJOL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yh4Qvle0v27dyW2kECTSpZyKeWw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DSAknhDqNByRmuUbmoN7ODxp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmjjb
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-03 19:18
Ook vreemd dat de voeding niet op tijd in protectie is gesprongen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Technofreakz schreef op donderdag 22 april 2021 @ 19:47:
[...]

Ik heb zoals eerder aangegeven alles aangesloten zoals het moest... heb dit spul al een tijdje draaiende.
Dan ben ik benieuwd wat er precies aangesloten is geweeest?
Bas. schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:17:

Om een oorzaak te achterhalen; kun je antwoorden geven op deze vragen?

[ Voor 13% gewijzigd door Bas. op 23-04-2021 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Bas. schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:34:
[...]

[...]

Je leest er blijkbaar overheen.. alles was juist aangesloten alle verplichte aansluitingen waren aangesloten molex 2x en de sata verder slechts 2 videokaarten. 1x cpu en de 24 pins connector voor de moederbord..

Zoals eerder aangegeven had ik al eerder op precies dezelfde wijze met de crosair aangesloten en dan met 8 videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Bas. schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:34:
[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iaUeiF3xt6PLhjb1f9KIpr-Gib4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yArxxo7V9Rj5ncxGAG8BLGNr.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
En uiteraard de cpu fan en case fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Technofreakz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:54:
[...]

Je leest er blijkbaar overheen.. alles was juist aangesloten alle verplichte aansluitingen waren aangesloten molex 2x en de sata verder slechts 2 videokaarten. 1x cpu en de 24 pins connector voor de moederbord..

Zoals eerder aangegeven had ik al eerder op precies dezelfde wijze met de crosair aangesloten en dan met 8 videokaarten.
Okay maar welke kaarten heb je precies gebruikt? En heb je risers gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Bas. schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:11:
[...]

Okay maar welke kaarten heb je precies gebruikt? En heb je risers gebruikt?
Rx 580 kaarten, en hoe wil jij 2 kaarten zonder risers aansluiten.... laat staan 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Technofreakz schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:16:
[...]

Rx 580 kaarten, en hoe wil jij 2 kaarten zonder risers aansluiten.... laat staan 10
Welke risers heb je precies gebruikt dan? Met of zonder aparte voeding erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
Bas. schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 10:27:
[...]

Welke risers heb je precies gebruikt dan? Met of zonder aparte voeding erop?
Dezelfde risers die al maanden draaien bij mij v009. En diezelfde risers draaien nu ook.
Pagina: 1