Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin P
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-02-2024
Het valt mij op dat elke keer als ik overstap naar een nieuwere smartphone het maximale volume dat over de aux en bluetooth komt steeds zachter wordt bij muziek afspelen.

Ik gebruik mijn telefoon onder andere in de auto met aux (nu met een verloop van USB-C naar aux, gezien de S62 enkel die nog heeft). Echter is die nu zo laag in volume dat het windgeruis op de snelweg luider is dan de radio.
Erg storend gezien de normale radio of een echt oude smartphone daarop aangesloten de trommelvliezen er bijna uit knallen. Tijdens het bellen over diezelfde aux is het wel gewoon luid.

Dit zelfde probleem heb ik met bleutooth naar een headset in mijn motorhelm. Die is nu gewoon niet te horen als ik harder rijdt dan 50, terwijl bellen goed door komt.

Uiteraard heb ik geprobeerd spotify naar ''luid'' settings te zetten, het muziek volume van de telefoon naar max, maar dat mag niet baten.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Erwin P als je op het volumeknoppen drukt kan je vaak het volume paneel uitklappen, kan je dan het volume van Bluetooth niet aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin P
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-02-2024
Nee helaas, ik krijg dan mediavolume, gespreksvolume, ringtonevolume en wekkervolume. Daarbij ook een lijst met aanraakgeluiden, tril opties etc

Uiteraard allemaal al op vol volume gezet, maar mocht niet baten.