Wijziging tarieven KPN vaste net

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik zat toevallig op de kpn site voor wat info over ISDN toen het volgende bericht mij opviel:
Nieuwe tarieven voor het vaste net | Per 15 augustus 2001
Vanaf heden is het starttarief en het gesprekstarief voor bellen binnen de regio vanaf een vaste aansluiting van KPN Telecom gewijzigd. Dit geldt ook voor het bellen naar VoiceMail (0842-333).
Na even te hebben gekeken viel me op dat ze het starttarief hebben verlaagd maar dat de kosten per minuut iets zijn gestegen :( Ik weet niet zeker of ik gelijk heb dus daarom post ik het maar ff..

bron: www.kpn.nl

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is al oud nieuws.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
ow ik kon er nog nix over vinden dus..maarja het is dus wel ietsje duurder geworden :?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Yep

Verwijderd

Start tarief goedkoper tikken duurder dus als je lang zit te internetten met je modem ben je duurder uit als voorheen. Dit heeft KPN moeten doen van de OPTA om zo de marge voor de carier select bedrijven iets beter te maken.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik had begrepen dat KPN van de OPTA de tarieven die het aan de carrier select bedrijven rekent, moest verlagen. KPN zou ter compensatie, zonder daartoe verplicht te zijn, de consumententarieven iets hebben verhoogd. Op zich wel logisch, als je aan de ene kant gedwongen wordt iets af te staan, probeer je het ergens anders terug te halen. De mensen die lange telefoongesprekken houden of via de telefoon internetten gaan er dus op achteruit. Maar als het goed is zouden die dus beter via een carrier select-aanbieder kunnen bellen, omdat die nu meer ademruimte hebben en relatief goedkoper zijn geworden.

Verwijderd

Mwjah dit was die toffe oplossing van de opta.

Opta:
We doen de prijzen van kpn omhoog want dan kunnen tele2 & co weer een beetje concurreren.. en dan gaat de prijs weer naar beneden en dan uhm.. tsjah dan kunnen tele 2 & co weer niet meedoen en doen wij de prijs weer omhoog.

De opta is een stelletje opvreters. Ze zorgen zelf wel dat ze werk houden.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 17:03 schreef CheS het volgende:
Start tarief goedkoper tikken duurder dus als je lang zit te internetten met je modem ben je duurder uit als voorheen. Dit heeft KPN moeten doen van de OPTA om zo de marge voor de carier select bedrijven iets beter te maken.
Ik denk eerder dat ze zelf weten hoeveel mensen nog via de modem internetten, nu die paar cent levert de kpn weer vermogen op.
Pagina: 1