Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:24
Ik gebruikte 3 jaar terug 2 apps om koers te tonen op mijn modular watch. Dus 2 kleine icoontjes ondering. BTC en een ALT.

Crypto pro is echter abo geworden, ik vind het overdreven om voor realtime data 7 euro p maand te betalen.
Vervolgens aan de slag gegaan met Coin Stats maar die update voor geen meter.

Iemand een gouden tip? wil dus BTC USD koers zien en bv Doge EUR (en dan mss erop klikken voor meer info)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Dit kan toch gewoon met de ingebouwde aandelenkoers app op de Watch? Zo volg ik al die crypto-coins gewoon gratis en toch realtime. Door achter de naam -EUR te zetten kan je het zelfs in euro volgen de koers

[ Voor 22% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:24
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:21:
Dit kan toch gewoon met de ingebouwde aandelenkoers app op de Watch? Zo volg ik al die crypto-coins gewoon gratis en toch realtime. Door achter de naam -EUR te zetten kan je het zelfs in euro volgen de koers
Nice!!! Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:18
Die app heeft geen complicaties, zoals Crypto pro, of zie ik het totaal over het hoofd?
Ben ook al tijdje zoekende naar iets vergelijkbaars als Crypto pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Gewoon zoeken op crypto portfolio in de AppStore. Die hebben wel notificaties als een Coin x procent stijgt of daalt enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 14:18
Bulligan schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:48:
[...]

Die app heeft geen complicaties, zoals Crypto pro, of zie ik het totaal over het hoofd?
Ben ook al tijdje zoekende naar iets vergelijkbaars als Crypto pro.
Je kan gewoon de aandelen app als complicatie instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:18
baba420 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 23:11:
[...]

Je kan gewoon de aandelen app als complicatie instellen.
Ja, maar dat is dus al een extra handeling. Dan moet je hem openen om de prijs te zien, waar je bij crypto pro gelijk de prijs in de complicatie ziet.
CyberMania schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 21:57:
Gewoon zoeken op crypto portfolio in de AppStore. Die hebben wel notificaties als een Coin x procent stijgt of daalt enz.
Zoiets heb ik al via Delta app.

[ Voor 29% gewijzigd door Bulligan op 20-06-2021 09:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een tip, Thanks! Ik dacht dat het puur voor aandelen was joh. Zo leer je nog eens wat.
Pagina: 1