@
Blaat Mijn excuses, ik twijfelde ook tussen deze en idd Aankoopadvies.
En ik heb och zoveel bekeken dat ik echt door alle bomen het bos niet meer zie. Maar de reden dat ik bij alle monitoren twijfel zijn de reviews die geplaatst zijn door onze eigen leden haha. Backbleeding, ghosting, te weinig aansluitingen, teveel stroomgebruik, slechte kleurweergave etc etc. Ik heb gekeken naar de 32inch zoals bijv. de BenQ die op T.net weer goede recensies krijgt maar op Amazon door europese aankopers volledig de grond in worden geboord. Dan gekeken naar de 42.5inch, maar die worden voornamelijk weer voor consoles gebruikt omdat daar toch wel een minimale afstand van een meter plus wordt geadviseerd want anders teveel correlatie waarneming. Dan maar weer terug naar een 27inch en dan met name LG, omdat ik deze al heb staan (4K). Maar dat voelt imo niet echt als een upgrade.
Echt, geloof mij, ik kan de pricewatch voor monitoren wel dromen inmiddels, maar echt tot een monitor ben ik niet gekomen. Zat zelfs te denken om dan maar het nieuwe scherm van Apple te kopen, maarja, de prijs is echt niet normaal en dan heb ik weer geen stand bij a 1000 euro 🙄
Echt, ik weet het echt niet. Superhandig hoor de pricewatch, maar de reviews doen mij weer verder zoeken naar een andere en dan begint het weer allemaal opnieuw.