Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Gixxer201
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 11-05 09:51
Hallo,

Misschien is iemand hier ook al een keer tegenaan gelopen, maar als ik de Quest 2 VR bril gebruik in link mode met de pc (voor race sims) dan draint de accu van de quest redelijk snel.
Ik heb de originele link kabel al geprobeerd en nog drie andere kabels (waaronder een 100watt versie)
Maar de quest 2 accu blijft snel leeglopen.. (na 1,5 uur gamen leeg) :?

Nu heb ik ook een Startech USB C kaart gekocht en daarmee kan ik link mode gebruiken én laad hij op, maarrr dan is de bandbreedte nog maar 664Mb ipv 1.7Gb (en dat merk je met gamen :$)

iemand enig idee waarom de standaard USB-C poort van de ROG Strix X570-E niet genoeg power levert om de quest op te laden (of iig niet zo snel te laten drainen)

De AI-charger heb ik ook geprobeerd te installeren, maar doet blijkbaar niks.
Verder zijn alle drivers (chipset etc) up to date en gebruik laatste bios..

mvg,
Dave

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:21

g0tanks

Moderator CSA
Gixxer201 schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:18:
iemand enig idee waarom de standaard USB-C poort van de ROG Strix X570-E niet genoeg power levert om de quest op te laden (of iig niet zo snel te laten drainen)
Hoeveel vermorgen kan jouw moederbord leveren volgens de handleiding en hoeveel heb je nodig om op te laden?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True