Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleuvert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 13:19
Hallo,

Mijn zoontje heeft zojuist op Prime seizoen 18 afgekeken van Pokemon xy.
Nu ziet die in Prime wel seizoen 19 staan met xyz maar deze is niet beschikbaar in uw regio.
Ik heb gezocht op internet maar ik kan zo nergens vinden waar dit seizoen te kijken is of wie de rechten heeft.
Weet iemand van jullie dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:06
In de praktijk is helaas niet elke film of serie legaal te streamen in Nederland. Ik heb zelf ook een keer naar Pokémon afleveringen gezocht voor het zoontje van vrienden van me maar lang niet alles lijkt hier beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleuvert
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-05 13:19
Ik was er al bang voor, het is alleen erg lang geleden dat ik of via torrent of nieuwsgroepen wat gedaan heb.
Toen hier de streamingsdiensten goed beschikbaar kwamen heb ik besloten de standaard televisie eruit te gooien en heb nu YouTube premium, Netflix, Prime, Apple TV+, Disney en NPO.
Dit gaat al jaren prima tot nu, wat erg jammer is want dan ga ik mij toch maar even verdiepen in hoe ik hem niet legaal binnen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Kleuvert schreef op woensdag 21 april 2021 @ 08:31:
Ik was er al bang voor, het is alleen erg lang geleden dat ik of via torrent of nieuwsgroepen wat gedaan heb.
Toen hier de streamingsdiensten goed beschikbaar kwamen heb ik besloten de standaard televisie eruit te gooien en heb nu YouTube premium, Netflix, Prime, Apple TV+, Disney en NPO.
Dit gaat al jaren prima tot nu, wat erg jammer is want dan ga ik mij toch maar even verdiepen in hoe ik hem niet legaal binnen kan halen.
Je kunt ook een VPN gebruiken. Als je dan toch al torrents wil gebruiken, kun je net zo goed een VPN gebruiken, zodat je kunt doen alsof je vanuit een ander land inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Heren/Dames,

hoewel je goede intenties zijn af te lezen aan het aantal streamingdiensten waar je al voor betaald - het bespreken van- of tips geven voor illegaal kijken van content op welke manier dan ook is niet toegestaan op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
^^ dat dus. Daar hoort geografische omzeiling tevens bij. Dit topic gaat dan op slot.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.