Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Headset
Wat is je budget?
Niet duur, rond de 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen. Muziek, podcasts luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Sennheiser headset, alleen ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als de mic er al direct op zit, vadnaar dat ik ook keek naar een modmic.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nou de beste optie. Dan toch een gaming headset omdat het allemaal gewoon makkelijk is? Ik ben geen audiofiel, en volgens mij hebben de meeste normale headsets een prima geluid (zeker Sennheisers en de like) maar goed
Ik zoek een?
Headset
Wat is je budget?
Niet duur, rond de 100 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen. Muziek, podcasts luisteren
Wat heb je zelf al gevonden?
Sennheiser headset, alleen ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als de mic er al direct op zit, vadnaar dat ik ook keek naar een modmic.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nou de beste optie. Dan toch een gaming headset omdat het allemaal gewoon makkelijk is? Ik ben geen audiofiel, en volgens mij hebben de meeste normale headsets een prima geluid (zeker Sennheisers en de like) maar goed