Ik heb beperkte ruimte in de huiskamer vandaar dat ik graag een verticale kast wil gebruiken voor mijn LP's. De Kallax van Ikea is natuurlijk een oude bekende voor vinyl maar iedereen is er duidelijk over dat je de kasten horizontaal moet gebruiken (als in dat de lange dragers/planken het gewicht kunnen verdelen en niet de houten plugjes van de korte planken). Dit is bij een 1x3 natuurlijk niet mogelijk als je in de hoogte wil werken...
Nu is mijn vraag is dat gewicht ook een issue bij "slechts 3" (en waarschijnlijk voorlopig 2) vakken gevuld? Zijn er hier ervaringsdeskundigen die met 1x3 verticaal werken? Zijn er alternatieven of zou dat niet nodig zijn met slechts 2 vakken gevuld.
Nu is mijn vraag is dat gewicht ook een issue bij "slechts 3" (en waarschijnlijk voorlopig 2) vakken gevuld? Zijn er hier ervaringsdeskundigen die met 1x3 verticaal werken? Zijn er alternatieven of zou dat niet nodig zijn met slechts 2 vakken gevuld.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5sbTsdHvgMVS363fXJOdeKjt.webp?f=user_large)