Toon posts:

ICQ bestand ontvangen router Zyxel Prestige 314?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hallo,

Wat een gepuzzel zeg om sommige apps helelmaal aan het werk te krijgen met die Zyxel router. Iemand enig idee hoe ik bestanden kan ONTVANGEN via ICQ met deze router (wat moet er ingesteld worden?)

Achtergrondinfo:

Ok, even de situatie uitleggen. We hebben ADSL Fast van XS4ALL en hebben (we zijn met zn 2-en) een Zyxel 314 router gekocht. Hij werkt prima alleen kunnen we via ICQ WEL bestanden verzenden maar NIET ontvangen. Heeft iemand van jullie een idee hoe we dat kunnen oplossen?

Hetzelfde geldt ook voor ICUii. Wat daar bv niet kan is Q(uick) M(essages) ontvangen maar wel versturen...heeft iemand een tip?

Via telnet kun je die router bereiken (het menu) daarin staat SUA Server setup...daarin zie je een hele lijst met op nummer 1 default...waarachter je een ip adres kan invullen.

Op de 2e plaats staat geen default maar een NUL...zo gaat de lijst helemaal verder. Wat wil het geval, als ik bij default MIJN ip adres invul dan kan ik WEL ontvangen (en de ander nog steeds niets hiero). Als hij zn ip invult kan ik weer NIET ontvangen en hij dus wel... Het probleem is dat je maar 1 default kan instellen ???? (uh, ik moet zeker met screenshots komen? ;)

Ik hoop dat iemand nog begrijpt waar ik het over heb (over Jokers gesproken)

MarVic

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is er mis met [topic=206132] ?!?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48

Arno

PF5A

geen idee :)

zier er goed uit :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Dit topic is gesloten.