Toon posts:

Lage RPM waarde videokaart koeler.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister erg laage rpm waarden met mijn videokaart koeler (normaal 4500 ofzo) mijn oude voeding (230w) is gister ook doorgebrand en ik werk nu dus met een 350w voeding....

ZIE IMAGE--->

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~srepiuk/video.jpg

Hoe komt het dat hij zo laag is???

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Heeft misschien een optater gekregen toen je voeding eruit vloog?? Misschien heb je eindelijk genoeg stof erin zitten ( :o ).

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 14:19 schreef Shove_it999 het volgende:
Heeft misschien een optater gekregen toen je voeding eruit vloog?? Misschien heb je eindelijk genoeg stof erin zitten ( :o ).
Het was al voordat de voeding eruit ging.....en wat bedoel je met dat stof :?

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

kan zijn dat je koeler niet meer goed draait doordat er te veel stof in zit (ff schoon maken, NIET ER OP BLAZEN DAT HELPT NIET!! gewoon ff met de stofzuiger ofzo de stof wegzuigen)

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:53
Is het wel de videokaart cooler? Ik heb het vermoeden dat het een losse 80mm fan is ergens in je kast. Dit tenzij je de fan van je videokaart heb vervangen door een blorb of vergelijkbaar product. :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op donderdag 16 augustus 2001 14:39 schreef Red_Cell het volgende:
Is het wel de videokaart cooler? Ik heb het vermoeden dat het een losse 80mm fan is ergens in je kast. Dit tenzij je de fan van je videokaart heb vervangen door een blorb of vergelijkbaar product. :)
ja nu je het zegt, er staat: systemfan :D

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ff stofzuigen zo de trick moeten doen :)

Wat is jouw CPU koel, waterkoeling ?

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
nee het is een simpel koelertje op de videokaart aangesloten op het aansluitpunt van de SYSTEMCOOLER dit omdat die simpele 80mm koeler gewoon rechtstreeks aan de voeding zit. Ik zal hem wel ff proberen schoon te maken.....

O ja, het is gewoon een Duron800 met een Coolermaster koeler...
Pagina: 1