Apps NIET automatisch afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRook
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-09 21:31
Ios zet apps automatisch in slaapstand als deze even niet gebruikt worden. Ik heb 1 specifieke app waarvan ik dat niet wil. Die moet altijd actief blijven. Weet iemand of ik dat voor elkaar kan krijgen ?

Voor de volledigheid. Het gaat om MooveTeam. Die app houdt het aantal stappen bij. Maar dat doet ie alleen als de app actief is. Verdwijnt de app dan telt de app geen stappen meer. En dat is jammer want op basis van het aantal stappen krijg ik punten waarmee een competities aan de gang is.

Ronald

Beste antwoord (via RRook op 20-02-2022 21:29)

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
volgens mij is dit meer iets wat de app-maker zelf moet regelen in z'n app

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRook
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-09 21:31
Wat ik zelf heb gevonden? Voornamelijk informatie waarin staat hoe je zorgt dat apps NIET op de achtergrond blijven draaien. Dus precies het tegenovergestelde.
Het antwoord van webgaming heb ik bekeken. De twee instellingen die daarin worden genoemd staan correct. Toch gooit mijn iphone na verloop van tijd de app uit zijn geheugen waardoor de stappen meer worden bijgehouden.
Nog andere opties ?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 16:15
Leipo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 07:39:
Klopt. Voor iOS specifiek kan stappen bijhouden voornamelijk via HealthKit (https://developer.apple.c...ntifier/1615548-stepcount) en de ontwikkelaar kan hier op inhaken. Dit is inderdaad niet iets wat je zelf kan doen.