Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmos81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:16
Mijn vraag
... Zou iemand mijn S7 Egde van nieuwe firmware willen gaan voorzien, liefste met Lineage OS 18.1 dit uiteraard tegen betaling, woon in Eindhoven ik ben bereid om hier max een uur voor te gaan rijden. Aangezien het touchscreen af en toe wat kuren heeft, heb deze z'on 7 maanden geleden laten vervangen, dus vermoedelijk is het nu gezien de leeftijd 09-2018 gekocht een software probleem. Conform mijn info, zijn er een enkele opties, een factory reset of nieuwe/andere firmware er op gaan zetten, deze heeft mijn voorkeur.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Diverse opties al geprobeerd *#0# is toegang testmenu, kon alleen constateren dat het touchscreen af en toe traag reageert, ook deze optie al geprobeerd *#0228# waarmee je het touchscreen kan updaten, helaas dit werkt ook niet echt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Beste @cosmos81 dat kan je hier vragen https://tweakers.net/aanbod/

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmos81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:16
Thanks naar ik aanneem bij smartphones ? Net al gekeken, zie echter alleen smartphones te koop staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Je moet een nieuwe vraag advertentie plaatsen met een duidelijke titel.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-07 16:45
cosmos81 schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:52:
Thanks naar ik aanneem bij smartphones ? Net al gekeken, zie echter alleen smartphones te koop staan.
Categorie: "Computerhulp" zou ik aanraden. Of een van de andere IT Pro categorieën.

[ Voor 10% gewijzigd door Groentjuh op 19-04-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@cosmos81 vaak zijn er wel 'telefoonwinkeltjes' die dit voor je doen. E35,- is een gebruikelijke prijs hiervoor. dat scheelt je brandstof etc,en vaak kun je daar ook je vragen stellen mbt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-07 07:19

13art

Moderator Mobile
Het vorige topic is niet voor niks gesloten. Weer eenzelfde topic openen is niet de bedoeling. Hulp bij zelf rooten is prima. Mensen regelen via het forum die dit voor je doen is niet de bedoeling.

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 19-04-2021 20:05 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.