Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmos81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:04
Beste mede tweakers,

aangezien ik zelf hierin totaal niet handig ben en m'n S7 Edge nu helaas toch wel steeds meer kuren gaat krijgen, met name mbt touchscreen heb ik conform mijn info twee tot drie opties, factory reset, rooten of een nieuw mobieltje kopen. Liever deze laatste niet mede omdat ik nogal "gehecht" ben aan m'n S7, dus ik zoek iemand tegen betaling uiteraard die mijn mobiel wil gaan rooten het liefste indien mogelijk met de volgende software/rom LineageOS 18.1. Ik kom uit Eindhoven, ben bereid om hier max een uur voor te gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:56
Dit hoort in V&A, een mod zal je topic zometeen wel weer sluiten. Verder is het wel verstandig om de juiste terminologie te gebruiken: je wilt een andere firmware, niet dat je toestel wordt geroot (misschien dat ook wel, maar het is toch iets anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verder zou ik eerst eens een factory reset proberen om te zien of dat je touchscreen probleem verhelpt. Straks ga je (betaald) over op LineageOS en blijkt het touchscreen een hardware ipv software probleem te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 09:16

job

Test het touchscreen inderdaad voordat je er een andere rom op zet.
Werkt je touchscreen wel goed als deze test in het testmenu? Gebruik *#0*# om het testmenu te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorry, maar hier kunnen we je niet mee helpen. GoT is een discussieforum, en geen dienstverlener. Daarmee doe ik dit topic op slot.

Mocht je zelf willen gaan rooten en hulp nodig hebben, dan kan je daar natuurlijk een topic voor openen.

Dit topic is gesloten.