Datalek bij Allekabels betrof niet 5000 maar 3,6 miljoen me

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Datalek bij Allekabels betrof niet 5000 maar 3,6 miljoen mensen
@Xtuv

Hoelang heeft Allekabels nodig om klanten in te lichten over de hack? Ik zie her en der wel berichten van mensen die op verschillende dagen en tijdstippen een mail hebben ontvangen, ik heb tot op de dag van vandaag niets ontvangen, ook niet in de spammap.

Mijn ww van Allekabels-account bleek al wel door hun gereset, maar ww-reset mails om weer in te kunnen loggen komen niet aan, komt dat mogelijk vanwege het in grote getale mailen van de klanten? Geen idee of er een max emails per tijdstip is als het om emailservers gaat i.v.m. spammen, ik gok van wel.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:02
Ben daar ook klant. Heb een mail gehad over de hack. Jammer dat het zo lang heeft dat het bekend werdt gemaakt. Vraag me af of allekabels juist heeft gehandeld.

Dit geeft wel aan dat je gegevens zo op straat kunnen liggen door een fout elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@Xtuv

Allekabels heeft nog altijd niet de moeite genomen (alle) klanten te informeren en ww-reset mails komen nog steeds niet aan... Is er contact met een woordvoerder?

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 23-04-2021 10:40 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde