Wat ga je met je laptop doen?
Word gebruikt voor Gamen, hoef niet perse alles op ultra te spelen.
Wat is je budget?
Niet heel belangrijk voor me, bereid meer te betalen als ik krijg wat ik wil.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Weinig verplaatsing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet belangrijk.
Hoewel dit vaak vreemd klinkt voor de meesten, ik krijg last van mijn ogen bij IPS panelen.
Veel vermoeidheid en droogheid, bij het gebruik van TN panelen heb ik hier weinig tot helemaal geen last van.
Daarom ben ik op zoek naar laptops met TN panelen met bij voorkeur een RTX 3000 serie grafische kaart.
VA panelen heb ik nog nooit gebruikt, maar dit ben ik wel bereid te testen als hier wel goede opties voor zijn.
Heb natuurlijk zelf ook al gezocht maar IPS is toch wel echt de standaard geworden in laptops....iemand suggesties?
Word gebruikt voor Gamen, hoef niet perse alles op ultra te spelen.
Wat is je budget?
Niet heel belangrijk voor me, bereid meer te betalen als ik krijg wat ik wil.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Weinig verplaatsing
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet belangrijk.
Hoewel dit vaak vreemd klinkt voor de meesten, ik krijg last van mijn ogen bij IPS panelen.
Veel vermoeidheid en droogheid, bij het gebruik van TN panelen heb ik hier weinig tot helemaal geen last van.
Daarom ben ik op zoek naar laptops met TN panelen met bij voorkeur een RTX 3000 serie grafische kaart.
VA panelen heb ik nog nooit gebruikt, maar dit ben ik wel bereid te testen als hier wel goede opties voor zijn.
Heb natuurlijk zelf ook al gezocht maar IPS is toch wel echt de standaard geworden in laptops....iemand suggesties?
[ Voor 31% gewijzigd door wesley1189 op 19-04-2021 16:41 ]